ARA A PORTADA
Debat sobre l’arribada del ferrocarril i l’eclosió de la industrialització en el segle XIX a la ciutat
La delegació del Vallès d’Enginyers Industrials de Catalunya organitza dilluns la primera sessió del cicle de debat 'Els tres eixos de progrés a Sabadell'
- Li ha sortit una filla malvada a la Malèfica?
Publicat el
06 d’octubre de 2023 a
les 11:14
La delegació del Vallès d’Enginyers Industrials de Catalunya organitza la primera sessió del cicle de debat Els tres eixos de progrés a Sabadell, que tindrà lloc aquest pròxim dilluns 9 d’octubre a partir de les 18.30 hores a la seva seu del carrer de la Indústria a la ciutat.
Aquest eix de progrés industrial abordarà l’eclosió de la industrialització i l'arribada del ferrocarril, en el segle XIX, i com Sabadell va tenir l’oportunitat de créixer i esdevenir una de les principals ciutats del país. Què n’ha quedat d'aquell moment? Què se’n pot aprendre per encarar els reptes de futur? Seran qüestions que es posaran sobre la taula en el debat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener
-
Sabadell
VÍDEO | Dos contenidors en flames més a Sabadell, aquest cop a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les?
-
Sabadell
La reforma de la plaça de Mossèn Geis, aturada de nou