ARA A PORTADA
-
-
"L'enviament d'alertes als mòbils és limitat i la gent ha d'entendre que, quan en rep, és perquè la situació és greu" Marc Béjar Permanyer
-
Els minoritaris del Banc Sabadell inicien una nova etapa post opa, ampliant els membres de la junta Manel Camps
-
-
Tècnics superiors sanitaris de tot el país reclamen "més reconeixement": "Som importants quan interessa" Jan Cañadell Puigmartí
ENQUESTA | Què n’opines de l’aturada del projecte SurfCity?
- Sabadell s'enduu dos cinquens premis de la loteria de Nadal
Publicat el 23 de desembre de 2023 a les 15:02
Aquest divendres es va comunicar l'aturada del projecte SurfCity. I és que l'Ajuntament de Sabadell ha frenat la tramitació de la piscina d’onades artificials prevista a tocar de la Bassa, a la zona esportiva de Sant Oleguer. La situació de sequera que afecta la ciutat i tot Catalunya des de fa pràcticament tres anys, juntament amb les crítiques de l’oposició i d’entitats ecologistes, han desencadenat la decisió.
Davant d'aquesta situació hi ha qui ho veu d'una manera positiva i els qui creuen que el projecte s'hauria d'haver continuat. Quin és el teu punt de vista?
Notícies recomenades
-
Sabadell
Detenen dos falsos revisors del gas que van robar una dona gran a Sabadell
-
Sabadell
VÍDEO | Denunciat per apuntar amb un làser l'helicòpter durant la recerca de la dona desapareguda a Sabadell
-
Sabadell
Ca n’Oriac, un referent de comerç de barri: "Aquí tenim de tot, no ens cal 'baixar' a Sabadell"
-
Sabadell
El Taulí llançarà una aplicació que busca reduir les infeccions de transmissió sexual: "Hi ha molt estigma"
-
Sabadell
Revisions de salut gratuïtes a Sabadell gràcies a una campanya farmacèutica
-
Sabadell
VÍDEO | Com identificar un cas d'ictus? “Cada segon que passa són neurones que moren"