ARA A PORTADA
Una vaca s'escapa puntualment al barri de Can Deu
La van treure a pasturar i es va desplaçar ben a prop de l'escola Can Deu i de diversos habitatges
- Una vaca s'escapa puntualment al barri de Can Deu
Publicat el
06 de setembre de 2024 a
les 10:55
Actualitzat el
06 de setembre de 2024 a les
11:45
Una vaca es va escapar momentàniament aquest passat dijous, 5 de setembre, cap a les 13 h pel carrer de la Prada, al barri de Can Deu. Es tracta d'un animal de la granja de la masia de Can Deu, segons han confirmat fonts de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, que gestiona l'espai.
Les mateixes fonts detallen que els responsables de l'equipament la van treure a pasturar i es va desplaçar ben a prop de l'escola Can Deu i de diversos habitatges, però remarquen que la situació va estar controlada en tot moment, no hi va haver incidents, i la vaca va tornar a la granja en pocs minuts. En ser un animal de granja, no té nom.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"