ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
La pluja obliga a ajornar la festa gallega
- La pluja obliga a ajornar la festa gallega
Publicat el 27 d’octubre de 2024 a les 15:48
Actualitzat el 28 d’octubre de 2024 a les 09:57
Ha estat un cap de setmana marcat per la pluja i les precipitacions. Això ha condicionat molt les activitats previstes. Una de les més afectades ha estat la festa del pop organitzada pel Centro Galego Nos de Sabadell. La previsió era de viure un cap de setmana de germanor i festa a la zona de l'embarcador del parc de Catalunya, però els ruixats han condicionat tota la celebració.
El divendres sí que van poder fer la inauguració de la festa i el dissabte, quan va respectar el temporal cap al migdia, van celebrar el dinar de socis, entitats i polítics. No obstant això, les activitats van posar punt final després del dinar. La pluja no va afluixar i els organitzadors van preferir tallar la celebració. Membres del Centro Galego Nos expliquen al Diari que es troben parlant amb l'Ajuntament per poder dur a terme la festa el pròxim cap de setmana.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis