ARA A PORTADA
-
-
Les seqüeles de la sequera a Sabadell: "Hi ha espais verds que han quedat afectats" Marc Béjar Permanyer
-
El BBVA admet que "no pot garantir" tots els beneficis esperats de l'opa i ja revisa "les sinèrgies" previstes Redacció
-
Una coneguda empresa de lloguer de cotxes s'instal·la en ple Passeig de la Plaça Major de Sabadell Redacció
-
Dos joves de Sabadell, els primers a accedir al nou préstec de la Generalitat per comprar habitatge sense entrada Redacció
Un mos de dansa per a recaptar fons pel País Valencià des de Sabadell
L’Escola de Dansa Mònica Escribà ha organitzat una Gala de Dansa Solidària al Centre Cívic de Can Rull

- Un mos de dansa per a recaptar fons pel País Valencià des de Sabadell
Publicat el 29 de novembre de 2024 a les 12:12
Ballet, broadway, jazz, hip-hop i desenes d’expressions artístiques contra els efectes del pas de la Dana. La iniciativa de la sabadellenca Mònica Escribà, propietària de l’escola de dansa que porta el seu nom, permetrà recaptar un gruix important de diners amb destí País Valencià, en la seva proposta Dansa per la Dana. “Quan vaig veure les notícies, em va colpir molt la situació”, s’emociona. “Sabia que havia de fer quelcom, que havia de contribuir. Sé que no podia anar, soc molt sensible i m’afectaria massa. Per això contribueixo amb diners”, expressa la ballarina. Una recaptació que enviarà directament a les persones afectades, sense passar per comptes governamentals.
El dissabte dia 30, l’Escola de Dansa Mònica Escribà ha organitzat una Gala de Dansa Solidària al Centre Cívic de Can Rull – en tres sessions, a les 11 h, 16.30 h i 18 h- que permetrà recaptar diners per a enviar directament als afectats. La gala comptarà amb una desena de coreografies de l’escola organitzadora i també amb la col·laboració d’altres escoles i entitats com ara U-move (del barri de Torre-romeu), Grup Millenium i Sabadell Actiu (agrupació d’activitats per a adults, amb una mostra de body-combat).
Les entrades tenen un preu de cinc euros i s’accepten donatius de fila 0 amb Bizum (649 83 55 80). Es poden aquirir a les recepcions de les escoles i al centre cívic de Can Rull. La proposta de la sabadellenca inclou coreografies de diverses disciplines amb música en llengua valenciana. Una d’elles, de nova fornada: El poble salva el poble és un dels nous temes de Raul Clyde que l’escola interpretarà. I també peces de la Fúmiga, Obrint Pas, Samantha Gilabert d’OT i Ovidi Montllor. “És meravellós fer servir una cosa que t’apassiona per a ajudar”, exposa Escribà. No és el primer cop que fan bandera de la solidaritat: anualment participen en la Marató de TV3 i recapten uns 3.000 euros. “Preveiem arribar ara als 2.000 per la Dana”, apunta.
Notícies recomenades
-
Sabadell Una plataforma de famílies per demanar una escola més inclusiva amb espurna a Sabadell
-
Sabadell Sabadell toca el cel: una avioneta amb el nom de la ciutat i un aeroclub "de referència internacional"
-
Sabadell Una avioneta de l'aeroclub Barcelona-Sabadell participarà al festival aeri més gran de l'estat
-
Sabadell El dilema del BBVA amb l'opa al Banc Sabadell: "O millora l'oferta, o no té res a fer"
-
Sabadell Formació i Treball tanca el semestre amb més de 3,5 tonelades de roba recollides
-
Sabadell Tres de cada deu fets delictius es concentren als barris del centre de Sabadell