S’acaben les festes: on puc llençar l’arbre de Nadal?

Es pot trucar al servei de recollida d'objectes voluminosos o dipositar-los a les deixalleries

  • El CN Sabadell, tercer en el Campionat de Catalunya de Joves de tennis taula
Publicat el 07 de gener de 2025 a les 13:17

Les celebracions de Nadal s’acaben i, tot i que segons la tradició no toca treure la decoració nadalenca fins que arriba la Candelera (2 de febrer), hi ha qui ja pensa a fer-ho.

Un dels elements típics d’aquestes dates són els arbres, i què fem amb ells si ja no els volem veure més per casa? Es consideren un objecte voluminós i, per tant, es pot trucar al telèfon gratuït 900 22 22 34 (Smatsa) perquè el servei de retirada el reculli a la porta (o gairebé) de casa vostra en el dia i hora acordats.

Tanmateix, els veïns els poden llençar a les deixalleries que hi ha tant al nord, a Can Llong (ronda d'Europa, 310), com al sud, al Parc Central del Vallès (carrer de Moragas i Barret, 33). L'horari de les dues deixalleries és de dilluns a dissabte de 8 a 20 h; diumenges i festius de 9 a 14.30 h i estan tancades l'1 de gener i el 25 de desembre.