
ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Escultures amb materials reciclats donen la benvinguda a la Setmana del Pallasso de Castellar
Publicat el 15 de març de 2011 a les 15:22
Tot està a punt per la cita pallassa de l’any. Així ho anuncien les tres escultures anomenades Pallanassos, del castellarenc Cesc Homet, situades estratègicament a les entrades del municipi.
Les tres figures es trobena la rotonda de la carretera de Sabadell, a la cruïlla de les de Sant Llorenç i Terrassa i a la rotonda de la ronda de Llevant al costat del carrer de Balmes. El 27 de març, darrer dia de la mostra es traslladaran a l’Espai Tolrà, de maneraque els nens que participin a la Fira de l’Infant puguin batejar-los.
Abans, però, hi haurà nou dies d’activitats per a tots els públicsamb gran presència d’espectcles de carrer com el de dissabte al matí, a càrrec de la companyia Laitrum, que conicidirà amb el mercat de Sant Josep a la Plaça Major.
Programació

Notícies recomenades
-
Vallès Els Mossos detenen un multireincident "molt actiu" per diversos robatoris a establiments i persones
-
Vallès Cau una de les principals branques de l'emblemàtic Pi d'en Xandri
-
Vallès Activat un avís preventiu per contaminació atmosfèrica a la zona del Vallès
-
Vallès Un impactant accident entre dos camions provoca llargues cues a l'A-2
-
Vallès VÍDEO | La nova Mola, menys afluència i sense restaurant: "Ara es puja millor, però abans tenia la seva gràcia"
-
Vallès Mor Ricard Torralba, exalcalde de Sant Llorenç Savall molt vinculat al Vallès