ARA A PORTADA
-
Les pastisseries de Sabadell tanquen un Sant Joan amb vendes a l'alça i la coca de crema guanyant terreny Marta Ordóñez
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa Aleix Pujadas Carreras
VÍDEO | Presó per a una dona que va robar en dos supermercats i va agredir els treballadors a Cerdanyola i Barberà
- Dissabte amb possibilitats d'algun ruixat
Publicat el
31 d’octubre de 2019 a
les 11:40
Actualitzat el
20 de novembre de 2019 a les
08:31
Els Mossos d'Esquadra han detingut una dona que va robar en un supermercat de la cadena Mercadona a Cerdanyola del Vallès i va agredir diversos dels seus treballadors quan la van enxampar. Es tracta d'una dona de 32 anys i veïna de Terrassa, a qui s'atribueix un altre robatori de tipus violent en un altre Mercadona, el 9 de juliol, a Barberà del Vallès.
Els dos fets van passar de la mateixa manera: entrava al supermercat acompanyada d'un nen que portava en un cotxet i d'una altra menor, i un cop dins amagava a la bossa de la cadireta diversos productes i intentava fugir per la sortida habilitada sense compra. En els dos casos, els treballadors van enxampar la dona i la van aturar abans de sortir del local.
També en les dues ocasions, la dona, quan es va adonar que no la volien deixar marxar amb els productes sostrets, es va posar agressiva i va insultar i agredir a tots aquells que la volien retenir. La baralla va acabar quan l’arrestada i els dos menors que l'acompanyaven, després de retornar part del material robat i sense deixar d'empènyer i de cridar als treballadors, van aconseguir fugir del lloc.
Les imatges dels fets i la investigació policial posterior van permetre la identificació de la dona i la seva detenció el 28 d’octubre a la mateixa comissaria de Cerdanyola. A banda de Cerdanyola i Barberà, la dona havia comès delictes similars a Rubí, Terrassa i Torredembarra.
Dimecres 30, l’arrestada va passar a disposició del Jutjat de Guàrdia de Cerdanyola, el qual va decretar el seu ingrés a presó.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Vigilància nocturna amb drons i monitoratge de la fauna salvatge per acabar amb la pesta porcina
-
Vallès
Crida al civisme en els jocs d'aigua: un bacteri d’origen fecal obliga a tancar el del parc de Cordelles
-
Vallès
Substitueixen els contenidors d'escombraries a les Arenes després de detectar abocaments impropis
-
Vallès
Comença el període de pagament voluntari del rebut comarcal de tractament de residus
-
Vallès
El blindatge de Sentmenat per frenar l'incivisme als carrers
-
Vallès
José Moreno, una autoritat en la visibilització de la discapacitat