ARA A PORTADA
Detinguts dos grafiters per agredir un vigilant a l'estació de Montcada Bifurcació
- Comença una baiaxada del termòmetre que ens durà a l'hivern
Publicat el
11 de novembre de 2019 a
les 16:54
Actualitzat el
20 de novembre de 2019 a les
08:52
Els Mossos d'Esquadra van detenir la matinada de diumenge dos grafiters que van agredir un vigilant de seguretat a l'estació de Montcada Bifurcació. Els homes, a més, van amenaçar-lo amb un ganivet i una ampolla de vidre trencada.
Els fets van passar a les 2.30 h de diumenge, quan dos vigilants van trobar els dos homes, de 24 i 27 anys i veïns de Biscaia i Barcelona, respectivament, que estaven pintant diversos combois a la zona de tallers de l'estació, i van alertar els Mossos d'Esquadra. En sorprendre'ls, els homes van amenaçar amb una ampolla de vidre trencada i un ganivet, moment en què els vigilants van procedir a reduir-los.
Va ser llavors quan un d'ells va propinar un fort cop al nas a un vigilant i el va ferir en un dit. En arribar, els agents van detenir els dos grafiters, mentre que una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va traslladar el vigilant a l'Hospital de la Vall d'Hebron, a Barcelona.
Notícies recomenades
-
Vallès
El pagès que va descobrir Amèrica l'any 62: "No titularàs pas així, no?"
-
Vallès
Sant Llorenç acull la Fira de Sant Ponç amb rècord de parades i d’activitats
-
Vallès
Acord per garantir la continuïtat de les parades mentre es posa en marxa el nou model de mercat a Badia
-
Vallès
Ampolles de cervesa trencades, preservatius, embolcalls escampats i excrements de gos al cole
-
Vallès Detenen quatre persones relacionades amb furts per distracció al Vallès
-
Vallès
L'Alberto i el Daniel, la singular parella que ha unit món educatiu i professional: "Va ser com un Tinder ràpid"