D'altra banda, Correus ha interceptat una altra carta, aquesta al Centre de Tractament Automatitzat de Vallecas, que tenia com a destinatària la Direcció General de la Guàrdia Civil i que contenia quatre projectils. Les mateixes fonts indiquen que les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat investiguen els fets. Amb aquestes dues ja són cinc les cartes amb bales que ministres, líders polítics i responsables policials han rebut els darrers dies, després de les que es van adreçar al ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska, al màxim dirigent de Podem, Pablo Iglesias, i a la directora de la Guàrdia Civil, María Gámez. Cap dels responsables d'aquestes missives ha estat detingut fins ara. Sí que ho ha estat, en canvi, el presumpte autor d'una sisena carta amb amenaces de mort que ha rebut la ministra de Turisme, Reyes Maroto, aquesta amb una navalla aparentment tacada de sang. Es tracta d'un veí de la localitat madrilenya d'El Escorial, que segons algunes fonts té problemes de salut mental.Las amenazas a Isabel Díaz-Ayuso y, de nuevo, a María Gámez son amenazas a todos nosotros y nosotras. Ni tolerantes ni cómplices con la violencia y la propagación del odio. Los demócratas no vamos a consentirlo. Nuestra condena sin paliativos y la mayor repulsa contra estos actos
— Pedro Sánchez (@sanchezcastejon) April 27, 2021
ARA A PORTADA
-
El bar de les Termes que recorda el seu passat com a cinema: "Hi havia anat quan sortia de treballar" León Guerrero
-
-
Lluís Matas (Junts) defensa el pacte de govern amb el PSC i traça el seu full de ruta: "Hem de generar oportunitats" Marta Ordóñez
-
Unes 200 persones paralitzen la Gran Via per protestar contra la fusió de dues escoles a Ripollet Marc Béjar Permanyer
Correus detecta a Sant Cugat una carta amb dues bales adreçada a Díaz Ayuso

- Menys d'un centenar de pacients al Taulí
Publicat el 28 d’abril de 2021 a les 10:34
Actualitzat el 28 d’abril de 2021 a les 12:49
Els sistemes de seguretat de Correus al centre de distribució de Sant Cugat han detectat una carta que tenia com a destinatària la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, que contenia dues bales, segons informacions facilitades pel Ministeri de l'Interior i el Ministeri de Transports.
Interior ha traslladat ja els fets a la Presidència de la Comunitat de Madrid. El govern estatal ha condemnat "amb rotunditat" els fets i ha traslladat la seva solidaritat tant a la presidenta de Madrid com a la directora general de la Guàrdia Civil, així com a les institucions que ambdues representen.
Notícies recomenades
-
Vallès Canvis a Sant Cugat en el sistema de recollida de residus
-
Vallès Protecció Civil avisa: el vent pot superar els 70 km/h aquest dijous
-
Vallès Recta final de les obres del segon edifici de pisos protegits a Mas Rampinyo
-
Vallès Primer pas per construir dos intercanviadors ferroviaris a Sant Cugat
-
Vallès VÍDEO | Espectacular fumera d'un cotxe en plena C-58 a Badia
-
Vallès Ripollet vol paralitzar la fusió d'escoles amb una vaga que acaba a Sabadell