ARA A PORTADA
-
-
Màxima precaució: avís de perill molt alt per ventades aquest dijous a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Oliu beneeix l’arribada d’Armengol per liderar la “transformació tecnològica” del Banc Sabadell Manel Camps
-
L'educació, en vaga a Sabadell: "La sensació a l'escola és frustrant. No arribem a tot" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Alumnes del Samuntada fan arribar a l'Ajuntament millores pel pati: "En dies de molt sol, ens hem posat sota les taules de ping-pong" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Comencen les Passejades guiades pel parc natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac
Les activitats permeten conèixer, a través del guiatge d'experts, el ric patrimoni natural de la zona
- L'atenció telefònica de la Creu Roja es dispara durant la pandèmia a Sabadell
Publicat el
16 de febrer de 2022 a
les 07:05
Actualitzat el
16 de febrer de 2022 a les
16:45
Un any més la Xarxa de Parcs Naturals ha programat tots els caps de setmana de l’any activitats, agrupades amb el nom de Passejades guiades, als espais naturals que gestiona. El parc natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, el parc natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, el parc de la Serralada de Marina i els parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix són els primers a engegar les programacions. La resta ho faran al març.
El programa s’adreça a un públic general i familiar. Les passejades permeten conèixer, a través del guiatge d'experts coneixedors del territori, el ric patrimoni natural i cultural dels espais naturals que formen la Xarxa de Parcs Naturals. Sota demanda, el servei de préstec de la cadira Joëlette i d'altres materials d’accessibilitat, s’ofereix la possibilitat que en gaudeixin també persones amb mobilitat reduïda.
Caminades guiades, visites a coves, observacions nocturnes o d'aus migratòries i aus nidificants, sortides dedicades al paisatge geològic, a la fauna i la flora, i passejades de descoberta del patrimoni construït i sobre la petjada de l'ésser humà en el territori són algunes de les activitats que s’ofereixen en el marc dels programes de passejades guiades. Tots els itineraris són conduïts per persones que coneixen molt bé el territori i duren unes tres hores.
Notícies recomenades
-
Vallès
Signat el contracte pel nou complex esportiu: set milions d'euros i 22 mesos d'obres
-
Vallès
Les ratxes de 70 km/h provoquen caigudes d'arbres, branques i altres afectacions a Sabadell i el Vallès
-
Vallès
Una comunitat energètica municipal per estalviar-se 200 euros anuals en el consum a les llars
-
Vallès
VÍDEO | Així són les trampes col·locades als pins contra la processionària
-
Vallès
Waka Sabadell, l'últim vestigi original de l'antiga Zona Hermètica
-
Vallès
La teoria de l'entrepà contaminat torna a guanyar força com a origen del brot de pesta porcina