ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada de Els Merinals Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
Ajuntaments vallesans rebran el deute pendent de la Generalitat pel finançament de les llars d'infants
El TSJC ordena al Govern que aboni "d'una sola vegada" les quantitats estipulades a la sentència de fa cinc anys
- Ajuntaments vallesans rebran el deute pendent de la Generalitat pel finançament de les llars d'infants
Publicat el 26 de maig de 2023 a les 11:15
Actualitzat el 26 de maig de 2023 a les 11:35
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha ordenat a la Generalitat que pagui "immediatament" els 24 milions d'euros que deu a 26 ajuntaments per les subvencions que el departament d'Educació no va pagar a les llars d'infants durant els cursos entre el 2012 i 2015. La mesura ha estat anunciada aquesta setmana en compliment d’una sentència de l'any 2017, donant un termini de tres mesos per a efectuar el pagament.
Així, el TSJC ordena al Govern que aboni "d'una sola vegada" les quantitats estipulades a la sentència de fa cinc anys que reconeixia als ens municipals el dret a rebre 1.300 euros per alumne corresponents als tres cursos pendents: 2012-2013, 2013-2014 i 2014-2015. Entre els consistoris beneficiats hi ha els municipis vallesans de Castellar, Barberà, Cerdanyola, Rubí, Ripollet i Santa Perpètua de Mogoda.
Notícies recomenades
-
Vallès
Detingut un home per sis robatoris amb força a l'interior de domicilis de diversos municipis del Vallès
-
Vallès
Un jove amb arrels a Sant Cugat del Vallès, entre les víctimes del tràgic incendi de Cap d’Any a Suïssa
-
Vallès Desenes de veïns desallotjats per un incendi a l'interior d'un pàrquing de Sant Llorenç Savall
-
Vallès
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal
-
Vallès
El Vallès Occidental, la comarca amb més morts a les carreteres catalanes el 2025
-
Vallès
Reforcen la presència policial a l’AP-7 contra els robatoris