ARA A PORTADA
Dos municipis vallesans, amb la pensió contributiva mitjana més alta a Catalunya
La pensió contributiva mitja al Vallès Occidental se situa lleugerament per sobre de la mitjana catalana
- Els autobusos de TUS adopten els horaris d'estiu
Publicat el
31 de juliol de 2023 a
les 17:29
La pensió contributiva mitja al Vallès Occidental se situa lleugerament per sobre de la mitjana a Catalunya amb un import de 1.242 euros, segons dades de l’Institut d’Estadística de Catalunya (Idescat) referents a l’any 2021. La comarca ocupa la setena posició en un rànquing que encapçala el Barcelonès, amb 1.338 euros de mitjana. A l’altre extrem, a la Terra Alta és on es rebien les pensions per un import més baix, amb 892 euros, un 28% menys que al conjunt de Catalunya.
Més enllà del balanç comarcal, hi ha dos municipis vallesans que encapçalen la llista. Així, a Sant Cugat és on les pensions contributives van ser més elevades, amb 1.512 euros de mitjana, seguit de Sant Quirze (1.481 euros). La tercera posició l’ocupa Barcelona (1.386 euros).
Notícies recomenades
-
Vallès
Exigeixen a les companyies de subministraments que millorin el servei a les urbanitzacions de Castellar
-
Vallès
L’Ajuntament de Sant Cugat dona suport a l’escola Pins del Vallès arran d'un vídeo de l'extrema dreta contra el projecte educatiu
-
Vallès
Més vigilància als carrers de Badia
-
Vallès
Denúncies per drogues, conduir sense carnet i altres delictes en controls a Barberà
-
Vallès
Alex Rodés, l'artista de tretze anys que somia a ballar a la Royal Ballet de Londres
-
Vallès
La UAB, la primera universitat catalana amb un mercat de pagès setmanal: "Carbassó no, que no és època!"