ARA A PORTADA
Mor ofegat a l'Ametlla de Mar un jove de Barberà del Vallès
Els fets van passar a la platja de Ribellet
- Xoca contra una tanca en ple centre i 'destrossa' l'alcoholímetre
Publicat el 07 d’agost de 2023 a les 09:12
Un jove de 26 anys veí de Barberà del Vallès va morir ofegat el passat dissabte a la nit en una cala de l'Ametlla de Mar (Baix Ebre). Els Mossos d'Esquadra investiguen el succés que es va produir pels voltants de les 22.35 hores a la platja de Ribellet, situada a la urbanització Sant Jordi d'Alfama.
Segons les primeres informacions, diverses persones van veure arribar un cotxe fins a la platja i embarrancar a la sorra. L'únic ocupant va baixar del turisme i va anar directament a l'aigua. Després d'uns minuts, els mateixos testimonis van alertar els serveis d'emergències i la policia en veure que l'home no sortia del mar. Diverses patrulles de la Policia Local de l'Ametlla de Mar, Mossos d'Esquadra i Bombers es van desplaçar a la zona per localitzar l'afectat.
Finalment, el cos de l'home va aparèixer flotant i va ser arrossegat per les onades fins a la sorra. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va realitzar tasques de reanimació, sense èxit. La Unitat d'Investigació de la comissaria de Tortosa s'ha fet càrrec del cas.
Notícies recomenades
-
Vallès
Sant Cugat prepara un nou protocol per "endurir" l'accés al padró i evitar noves inscripcions irregulars
-
Vallès
Cent anys de la reconstrucció del Puig de la Creu i una dècada de la recuperació de la campana
-
Vallès
Sant Feliu del Racó alça la veu per exigir millores als carrers: "Falten accions"
-
Vallès
Joan Laporta i la seva junta visiten un dels emblemes de la comarca
-
Vallès
Viatjar a bord del tren de la primera professora astrònoma de l'Estat
-
Vallès
Badia estrena documental sobre els seus orígens: "Quan vam arribar, tot estava per fer"