???? DESAPARECIDO ???? Persona vulnerable #desaparecido #sosdesaparecidos #Missing #España #Sabadell #Barcelona Fuente: sosdesaparecidos Síguenos @sosdesaparecido pic.twitter.com/UYWW2p5WkD
— ALERTA DESAPARECIDOS (@sosdesaparecido) February 2, 2024
ARA A PORTADA
Busquen un home amb esquizofrènia desaparegut al bosc
- El Sabadell vol aprofitar la segona oportunitat per sortir del descens
Publicat el 03 de febrer de 2024 a les 13:47
Un home de 47 anys va desaparèixer aquest dijous quan anava en bicicleta a Sant Llorenç Savall. El seu nom és Juan Carlos Porras, és veí de Sant Julià i pateix d'esquizofrènia. Segons la família, aquest seria el detonant de la seva desaparició. I és que l'home va decidir fugir i amagar-se al bosc després de negar-se a anar al metge.
Les últimes informacions que es tenen és que Porras, telefónicament, va expressar que s'havia construït una cabana en una zona indeterminada del bosc. Per aquest motiu la seva família i els Mossos el busquen per la zona compresa entre Sabadell i Sant Llorenç Savall. El Juan Carlos té el cabell fosc, fort, va vestit amb una jaqueta de ciclisme negra i porta una bicicleta blava (elements que duia en el moment de la desaparició).
Notícies recomenades
-
Vallès
El Vallès Occidental, la comarca amb més morts a les carreteres catalanes el 2025
-
Vallès
Reforcen la presència policial a l’AP-7 contra els robatoris
-
Vallès
El Vallès, motor demogràfic amb una població cada cop més envellida
-
Vallès
El virus de pesta porcina africana trobat a Cerdanyola no és el mateix que el del CReSA, segons l'informe de l'IRB
-
Vallès
Samuel Reyes és nomenat nou gerent de la UAB
-
Vallès
Una incidència a Renfe altera els trens de l'R4 el dia de Nadal