ARA A PORTADA
-
-
Sabadell "Socors... necessito aigua": el crit que ha permès rescatar un home desaparegut León Guerrero
-
-
Sabadell GRÀFICS | Pressupostos de la Generalitat 2026: què li toca a Sabadell i al Vallès? Albert Acín Serra
-
Sabadell Cuca Santos (PP): "Sabadell es mereix una nova alcaldia i estem preparats per oferir aquesta alternativa" León Guerrero
- Prop d'un centenar de robatoris de coure a la xarxa viària del Vallès des del 2010
- León Guerrero
- Periodista
Publicat el
16 d’agost de 2024 a
les 14:31
Actualitzat el
16 d’agost de 2024 a les
17:53
Augmenten els robatoris de coure a la xarxa ferroviària catalana, elevant-se gairebé fins als mil casos des de l'any 2010. Durant el 2024, entre gener i maig, s'acumulaven més casos (52) que qualsevol any sencer des del 2016. La gran majoria de les sostraccions de coure succeeixen a la xarxa d'Adif. És a l'àrea metropolitana de Barcelona on es produeixen la majoria dels casos, tot i que el municipi amb més casos és Lleida. Normalment, no es reporta el valor del material robat, però en les ocasions que sí que s'ha comunicat (uns vuitanta casos) el seu valor econòmic arribava als cinc milions d'euros.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat
-
Vallès
Badia incrementa la vigilància als vehicles
-
Vallès
Desperfectes a la piscina d'estiu de Polinyà després d'un intent de robatori de nit