ARA A PORTADA
El ‘Cupó Diari’ de l’Once reparteix cinc cupons premiats al Vallès
El sorteig d'aquest dimeces va somriure a la comarca

- El ‘Cupó Diari’ de l’Once reparteix cinc cupons premiats al Vallès
Publicat el 29 d’agost de 2024 a les 11:36
Christian Vidal, venedor amb discapacitat de l’Once, ha portat la sort a Ripollet des del quiosc ubicat a la rambla de Sant Jordi. Va ser l'encarregat de vendre cinc cupons premiats amb 35.000 euros cadascun. En total, va repartir 175.000 euros.
Ripollet pertany administrativament a l’agència de l’Once a Sabadell que presta serveis personalitzats a 507 afiliats i afiliades i compta amb 134 agents venedors dels productes de joc de l’organització.
El Cupó Diari de l'Once posa en joc un premi de 500.000 euros al número més la sèrie, i 49 premis de 35.000 euros a les cinc xifres del número premiat. A més: 450 premis de 250 euros a les quatre primeres xifres i 450 premis més a les quatre últimes; 9.000 premis de 25 euros en el cas de tres darreres o tres primeres; i el mateix per a les dues primeres i últimes (6 euros), i reintegrament de 2 euros a la primera o darrera xifra del nombre premiat.
Notícies recomenades
-
Vallès Ajornen al novembre la prova d'alertes a mòbils
-
Vallès Onada de solidaritat vallesana per la Flotilla
-
Vallès Flequers, pagesos i pastors per un dia: vols saber l'origen del que menges?
-
Vallès Castellar-Terrassa, una connexió inexistent: "Trigo més d'una hora a fer deu quilòmetres"
-
Vallès L'agenda del cap de setmana als municipis del Vallès
-
Vallès Els avis escalfen motors per una nova edició de les Resiolimpíades