ARA A PORTADA
Les escoles La Farga i la Vall segregaran per sexe i perdran el concert
Els dos centres havien comunicat a Educació que deixarien de segregar per sexe a secundària el 2022
- Detenen quatre multireincidents després d'una persecució de pel·lícula a la C-58
Publicat el
12 de març de 2025 a
les 14:29
Les escoles La Farga, de Sant Cugat del Vallès, i La Vall, de Bellaterra, han comunicat a les famílies que segregaran per sexe tot i que això els portarà a perdre el concert. Aquestes escoles, de la Institució Familiar d'Educació, vinculada al l'Opus Dei, van comunicar al Departament que deixarien de segregar per sexe a secundària el 2022, després que Educació anunciés que retiraria el concert a aquells centres que ho continuessin fent.
Ara però, la Institució ha comunicat que els dos centres tornaran a oferir "educació diferenciada". La pèrdua del concert suposarà deixar d'ingressar els diners corresponents al concert, però els centres preveuen que l'impacte sigui el mínim possible per a les famílies.
Notícies recomenades
-
Vallès
Exigeixen a les companyies de subministraments que millorin el servei a les urbanitzacions de Castellar
-
Vallès
L’Ajuntament de Sant Cugat dona suport a l’escola Pins del Vallès arran d'un vídeo de l'extrema dreta contra el projecte educatiu
-
Vallès
Més vigilància als carrers de Badia
-
Vallès
Denúncies per drogues, conduir sense carnet i altres delictes en controls a Barberà
-
Vallès
Alex Rodés, l'artista de tretze anys que somia a ballar a la Royal Ballet de Londres
-
Vallès
La UAB, la primera universitat catalana amb un mercat de pagès setmanal: "Carbassó no, que no és època!"