ARA A PORTADA
-
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
Un grup de voluntaris promou les mascaretes per als infants al barri de Nostra Llar

- Dijous amb mínimes més altes
Publicat el 27 d’abril de 2020 a les 19:41
Actualitzat el 28 d’abril de 2020 a les 09:08
Aquest diumenge molts nens i nenes van sortir al carrer, per primera vegada, des de l'inici del confiament. Alguns nens ho va fer amb mascaretes fetes des del grup de voluntàries del barri de Nostra Llar. Aquestes mascaretes han estat confeccionades i dissenyades expressament per ser portades per menors, a partir dels tres anys.
Laura Llonch coordina aquest el grup de persones que les confeccionen i explica que van tenir la idea "així que vam saber que deixarien sortir els nens i nenes al carrer". La Laura és conscient que els infants no estan obligats a portar mascaretes "però sí que és recomanable", diu.
Aquest diumenge, un grup de voluntaris va sortir al carrer per oferir mascaretes als infants que estaven gaudint d'unes hores de llibertat amb els seus pares: "Molts veïns no són socis de l'Associació de Veïns i per tant no ens podem comunicar amb ells amb el nostre WhatsApp".
La Laura diu que finalment en van distribuir una quarantena. L'oferiment va ser molt ben rebut per tothom. "Va ser increïble, estaven molt agraïts", afirma. Les mascaretes infantils es confeccionen en diverses talles i amb roba de cotó de colors "perquè siguin més atractives pels més menuts", diu la Laura.
Notícies recomenades
-
Sabadell VÍDEO | Curiosa imatge: un senglar es passeja de nit en ple Centre de Sabadell
-
Sabadell Consulta el programa de la festa major de la Roureda 2025
-
Sabadell El comerç del centre de Sabadell fa pinya per reforçar l’ús del català
-
Sabadell De la calor... a la pluja intensa a Sabadell?
-
Sabadell Actuació dels bombers a Sabadell per un possible despreniment d'una façana a un carrer del Centre
-
Sabadell Continua la tensió entre la Policia Municipal i l'Ajuntament de Sabadell: "Ens van prohibir entrar al Ple"