ARA A PORTADA
VÍDEO: Desarticulen un grup criminal que es dedicava al tràfic de fauna protegida

- La Creu Roja inicia la campanya contra l'onada de calor
Publicat el 13 d’agost de 2020 a les 19:09
Actualitzat el 17 d’agost de 2020 a les 13:10
Els Agents Rurals de Catalunya ha desarticulat un grup criminal de Sabadell que es dedicava a la captura, tràfic i comerç clandestí de fauna protegida. Durant l'operatiu, els agents han registrat un habitatge de la ciutat i han localitzat i intervingut 260 exemplars d’ocells protegits que estaven destinats al comerç il·legal.
https://twitter.com/agentsruralscat/status/1293954931049848832
Durant l’escorcoll, també s'han intervingut indicis documentals de les transaccions econòmiques il·lícites i diners en efectiu. Segons informa el cos, aquests fets poden ser constitutius de diversos delictes continuats contra la fauna, de maltractament animal i d’organització criminal.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Ajuntament de Sabadell suspèn les activitats a l’aire lliure i Rodalies atura el servei per les pluges intenses
-
Sabadell Per què desapareix la fideuada de la Festa Major?
-
Sabadell Com aconseguir un dels 20.000 mocadors de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell El sabadellenc Fèlix Colomer, víctima d'un rocambolesc robatori al seu pis de matinada
-
Sabadell Javier Guerrero presenta el seu llibre 'Sé Abejorro'
-
Sabadell La fira d'artesans del Nadal tornarà a Sabadell: FANSA i Ajuntament arriben a un acord