Possibilitat de pluja en els primers compassos de dissabte

- Pluja i baixada de termòmetre
Publicat el 18 de setembre de 2020 a les 18:22
Aquest dissabte és previst que plogui a l'àrea de Sabadell. De matinada s'esperen xàfecs acompanyats de tempesta a qualsevol punt, menys probables al terç sud, i fins a mig matí a l'extrem nord-est. Localment aniran acompanyats de calamarsa o pedra.
Durant la tarda és possible algun ruixat aïllat a l'extrem nord del Pirineu. Les precipitacions seran d'intensitat entre feble i moderada i s'acumularan quantitats poc abundants en general. Malgrat tot, en la zona avisada podran ser d'intensitat forta i acumular quantitats abundants (més de 20 mm en 24 h).
Pel que fa al termòmetre, la temperatura es mantindrà continguda. La mínima serà semblant o lleugerament més baixa, sobretot a l'oest, es mourà entre els 14 i 18 ºC. Temperatura màxima semblant o lleugerament més alta, arribarà a valors d'entre 25 i 30 ºC.
Notícies recomenades
-
Sabadell Les obres de la gatera, després de l’estiu
-
Sabadell Protesta a Sabadell: la Policia Municipal compleix l'amenaça i farà serveis mínims a l'estiu
-
Sabadell El pla de Sabadell per evitar morts per calor: fonts, protecció pels treballadors i tendals a les escoles
-
Sabadell Suspès el ple municipal de Sabadell perquè no funciona l'aire condicionat
-
Sabadell La protesta contra el Govern de Sabadell es fa gran: se suma tota la plantilla de l'Ajuntament
-
Sabadell FOTOS | Impactant accident de cotxe a la carretera entre Castellar i Sabadell
ARA A PORTADA