ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
L'OAR Gràcia resisteix a la primera part, però cau a Sant Quirze (23-18)

- L'Agència de l'Habitatge podrà llogar pisos de Sabadell per allotjar-hi famílies vulnerables

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 22 de novembre de 2020 a les 17:58
Sense sorpresa. Desenllaç previst en el derbi de Plata Femenina amb victòria còmoda del Sant Quirze (23-18) que li permet mantenir-se invicte en el seu grup. Tot i que les seves accions d’atac han mostrat més vivesa, les locals no han pogut obrir el marge decisiu en el marcador fins passat el minut 20, després del 8-8. L'OAR ha fet una bona feina defensiva. En els instants finals del primer temps les rotacions a la banqueta gracienca no han aportat efectivitat -de fet les verd-i-blanques han tornat a encaixar un parcial 2-0 actuant en superioritat numèrica- i el partit s’ha trencat amb el 5-1 que ha establert el 13-9 del descans.
La segona part ha seguit per un camí gairebé idèntic, de manera que el Sant Quirze ha mostrat més presència i ofici, però sense poder plasmar-lo pel treball en defensa del Gràcia i per l’esplèndida actuació de la portera Olga Pena. Positiu en aquest aspecte, el conjunt de Carol Carmona ha complert l’objectiu d’evitar que les kiris s’apropessin a la mitjana propera als 30 gols per partit. En el negatiu, la falta de contundència, la precipitació massa ocasions o les pèrdues que l’han anat penalitzant i que han impedit que les accions amb possessió no aportessin el perill necessari perquè el partit guanyés en interès i, potser, tenir opcions a la sorpresa.
Notícies recomenades
-
Esports El porter Diego Fuoli, primer fitxatge del CE Sabadell per al retorn a 1a RFEF
-
Esports FOTOS | La FCF celebra la Nit dels Campions del 2025 a Sabadell
-
Esports El noi de 13 anys que somnia a guanyar el cinturó de l’UFC
-
Esports Pepe Martí guanya l’esprint al Red Bull Ring
-
Esports El CE Sabadell assegura 'Urri' fins al 2027
-
Esports Així queda el grup del CE Sabadell en el seu retorn a 1a RFEF