Ferits tres agents de la Policia Municipal en una intervenció en un bar de la Gran Via

- Una furgoneta que circulava per la vorera atropella un home que sortia del seu portal
Publicat el 19 d’abril de 2021 a les 14:24
Tres agents de la Policia Municipal van ser ferits diumenge al vespre, en una intervenció en un bar al carrer d'Alguersuari i Pascual, 83. La policia hi va assistir després de rebre un avís que l'establiment es trobava obert fora de l'horari establert per la normativa Covid. A l'interior, hi havia clients consumint.
En arribar, els agents van ser increpats i agredits. De seguida, la Policia Municipal hi va destinar més reforços: fins a 9 unitats hi van intervenir. Tres dels agents, a causa de les agressions, van ser traslladats al CUAP de Sant Fèlix, ferits lleus.
Tres persones van ser detingudes per les agressions, d'entre 26 i 28 anys, per un presumpte delicte de desobediència, resistència i atemptat contra els agents de l’autoritat. Així mateix, una quarta persona va ser denunciada administrativament per falta de respecte als agents de l’autoritat segons la LO 4/2015.
Notícies recomenades
-
Sabadell Les obres de la gatera, després de l’estiu
-
Sabadell Protesta a Sabadell: la Policia Municipal compleix l'amenaça i farà serveis mínims a l'estiu
-
Sabadell El pla de Sabadell per evitar morts per calor: fonts, protecció pels treballadors i tendals a les escoles
-
Sabadell Suspès el ple municipal de Sabadell perquè no funciona l'aire condicionat
-
Sabadell La protesta contra el Govern de Sabadell es fa gran: se suma tota la plantilla de l'Ajuntament
-
Sabadell FOTOS | Impactant accident de cotxe a la carretera entre Castellar i Sabadell
ARA A PORTADA