
ARA A PORTADA
-
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
Llarga cua per fer-se el test d'antígens a la Fira de Sabadell pel Canet Rock 2021

- Les obres del parc del Nord començaran a la tardor i acabaran a finals de l'any que ve
Publicat el 03 de juliol de 2021 a les 13:42
Actualitzat el 03 de juliol de 2021 a les 15:13
Desenes de joves sabadellencs assisteixen des d'aquest migdia a la Fira de Sabadell per fer-se el test d'antígens (TAR) per assistir al festival Canet Rock 2021. S'ha format una llarga cua, que a hores d'ara encara és molt poblada, i el temps d'espera és de més d'una hora. Un resultat negatiu és requisit indispensable per accedir al recinte del Pla d'en Sala, també per a les persones que ja han estat vacunades. Sabadell no és l'única ciutat on es fan tests d'antígens de cara al festival, sinó que hi ha 14 punts més a tota Catalunya.
En total, s'hi faran més de 22.000 proves entre públic, organització, treballadors, artistes i premsa des d'avui a les 9 hores del matí fins a les 20 hores del vespre. L'organització ha preparat un sistema perquè els qui tinguin entrada des de fa més d'un any, la substitueixin per una altra que inclou el test. Aquest operatiu suposa un sobre cost de les entrades de 7 euros.
Per poder entrar al Canet Rock 2021 caldrà portar, doncs, l'aplicació amb el resultat negatiu de l'antigen i el DNI. En el mateix accés, l'organització facilitarà una mascareta FFP2 que serà obligatòria dur-la durant el festival. El cartell del festival és el mateix que es preveia per a l'edició de l'any passat, amb Stay Homas, Buhos, Zoo, Suu, Oques Grasses, Doctor Prats, Miki Núñez, Ciudad Jara, Ítaca Band, Roba Estesa, Lildami, JazzWoman, Miquel del Roig i Cesc, a més de tres discjòqueis.
[caption id="attachment_189519" align="aligncenter" width="700"]
La cua per fer-se el test d'antígens ha ocupat gairebé tota la llargada de la Fira de Sabadell / D.S.[/caption]

Notícies recomenades
-
Sabadell VÍDEO | Curiosa imatge: un senglar es passeja de nit en ple Centre de Sabadell
-
Sabadell Consulta el programa de la festa major de la Roureda 2025
-
Sabadell El comerç del centre de Sabadell fa pinya per reforçar l’ús del català
-
Sabadell De la calor... a la pluja intensa a Sabadell?
-
Sabadell Actuació dels bombers a Sabadell per un possible despreniment d'una façana a un carrer del Centre
-
Sabadell Continua la tensió entre la Policia Municipal i l'Ajuntament de Sabadell: "Ens van prohibir entrar al Ple"