
ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Pelayo Suárez, Ismael Athuman i Carles Segura, força defensiva per al Sabadell

- ‘Eufòria’ triomfa entre els pregons de les festes majors del Vallès

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 25 d’agost de 2022 a les 17:59
Actualitzat el 25 d’agost de 2022 a les 18:42
Triple presentació. A la cantonada entre els carrers Sant Joan i La Indústria, davant de la Casa Durán, el Centre d'Esports ha presentat tres futbolistes de la zona defensiva, els centrals Pelayo Suárez i Ismael Athuman i el jove porter Carles Segura. Han estat acompanyats de l'alcaldessa Marta Farrés, en una de les seves primeres aparicions després de les vacances, la tinenta d'alcaldessa, Montse González, i el regidor i portaveu de Junts, Lluís Matas, a més del director general del club, Bruno Batlle, i el director esportiu, Gerard Escoda.
Pelayo Suárez, format al planter de l'Sporting de Gijón a Mareo, arriba a la Nova Creu Alta amb l'experiència de l'any passat a la SD Logronyès en l'altre grup de la Primera Federació. "Els equips del nord són durs i no fan un joc tan vistós. Ja ho podrem comprovar dissabte amb l'Amorebieta, serà un partit de màxima intensitat. Tenim moltes ganes de començar". Per cert, podrà saludar a l'exarlequinat Xiquer Ozerinjauregui, amb qui va compartir la línia defensiva en el club de La Rioja la passada temporada i ara milita en l'equip basc. El seu desig és aportar una dosi "d'experiència amb treball i humilitat" i sobre el sistema de tres centrals ha reconegut que "ho havíem entrenat a la SD Logronyès, però normalment he jugat sempre amb línia de quatre. Es tracta d'adaptar-se al sistema que el míster creu que pot donar un millor rendiment".
[caption id="attachment_230183" align="aligncenter" width="700"]
L'alcaldessa Marta Farrés ha estat present en la triple presentació / Ll. Franco[/caption]
Un dels seus competidors a la posició de central és el canari Ismael Athuman, un futbolista que Gerard Escoda ja va voler fitxar l'any anterior pel Lleida Esportiu. Llavor no va ser possible. Ara, el mateix Athuman va donar la resposta: "va ser tot molt ràpid i després de parlar durant una setmana em va convèncer el projecte del Sabadell". Ha signat per un any amb un altre opcional. De la pedrera de la UD Las Palmas, també acumula experiència en altres clubs com el Real Múrcia, amb el qual va ser decisiu en l'ascens a Primera Federació. "He vingut amb moltes ganes d'aportar coses a l'equip. He arribat més tard i estic agafant el to físic, però em trobo molt bé". També té l'al·licient de repetir en les convocatòries de la selecció de Kenya. "Sempre és una motivació especial i una gran satisfacció poder representar el país del teu pare".
La cara més inexperta ha quedat representada pel porter Carles Segura, que ha signat per dues temporades, després d'una excel·lent campanya al San Cristróbal. "Ja havia estat al Centre d'Esports i sempre havia somiat a tenir l'ocasió d'arribar al primer equip. Sé que tinc una gran competència amb dos grans porters, també molt joves, però he vingut a treballar per competir al màxim". Ha dit que ha de millorar en "el joc de peus i altres petits detalls" i destaca pel "joc aeri i agilitat sota pals". No li caurien els anells si li proposen anar al filial de Primera Catalana: "cap problema, la qüestió és jugar i ajudar. És una aposta a mitjà termini", ha subratllat.

Notícies recomenades
-
Esports El porter Diego Fuoli, primer fitxatge del CE Sabadell per al retorn a 1a RFEF
-
Esports FOTOS | La FCF celebra la Nit dels Campions del 2025 a Sabadell
-
Esports El noi de 13 anys que somnia a guanyar el cinturó de l’UFC
-
Esports Pepe Martí guanya l’esprint al Red Bull Ring
-
Esports El CE Sabadell assegura 'Urri' fins al 2027
-
Esports Així queda el grup del CE Sabadell en el seu retorn a 1a RFEF