ARA A PORTADA
-
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
Les notícies més destacades d'aquest dimarts a Sabadell

- El Cercle acull el campionat català absolut de tenis
Publicat el 29 de novembre de 2022 a les 09:28
Actualitzat el 29 de novembre de 2022 a les 12:13
La situació del patrimoni sabadellenc és un dels temes habituals a la ciutat. La Caserna o els nous pisos de lloguer assequible irrompen en els últimes hores com a informacions rellevants a Sabadell.
L’hostaleria és el sector d’activitat econòmica que més llocs de treball guanya a Sabadell respecte a fa un any, en termes percentuals i absoluts. La dinàmica de l’hostaleria és diferent de la resta de sectors, ja que la majoria han registrat menys contractes signats.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/29/contractacio-laboral-sabadell-octubre-2022/
ERC trasllada la pressió sobre el futur de la caserna de la Guàrdia Civil al Govern de Sabadell i a l’Estat. “La pilota és a la teulada del PSOE i el PSC, que ara ostenten el govern allà i aquí”, insisteix Gabriel Fernàndez.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/28/acord-erc-psoe-caserna-sabadell/
L’empresa municipal d’habitatge Vimusa preveu incorporar de forma imminent 14 pisos al parc de lloguer assequible. Els habitatges formen part d’un bloc del carrer d’Eduard Brossa (la Creu de Barberà).
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/28/eduard-brossa-creu-barbera-pisos-lloguer-assequible-sabadell/
L’adequació del local del nou Centre de Serveis Socials al Sud es farà durant l’any que ve, 2023. La Junta de Govern Local ha adjudicat aquest dilluns les obres amb un pressupost de pràcticament 280.000 euros a l’empresa Construccions Josep Ramon SL.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/28/obres-passeig-almogavers-serveis-socials-sud-sabadell/
L’handbol sabadellenc està de dol. Amb 82 anys ens ha deixat Joan Bru, un dels grans referents de l’època daurada del Centre d’Esports Sabadell.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/28/handbol-joan-bru-mor-ce-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell VÍDEO | Curiosa imatge: un senglar es passeja de nit en ple Centre de Sabadell
-
Sabadell Consulta el programa de la festa major de la Roureda 2025
-
Sabadell El comerç del centre de Sabadell fa pinya per reforçar l’ús del català
-
Sabadell De la calor... a la pluja intensa a Sabadell?
-
Sabadell Actuació dels bombers a Sabadell per un possible despreniment d'una façana a un carrer del Centre
-
Sabadell Continua la tensió entre la Policia Municipal i l'Ajuntament de Sabadell: "Ens van prohibir entrar al Ple"