ARA A PORTADA
Sabadell rebrà una ajuda per implantar la zona de baixes emissions

- Els consells de la Policia de Sabadell a l'hora d'utilitzar el caixer automàtic
Publicat el 30 de novembre de 2022 a les 13:19
Actualitzat el 30 de novembre de 2022 a les 18:13
El Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural ha concedit 2.187.358 euros en ajuts a Sabadell i 15 municipis de més de 20.000 habitants que els havien sol·licitat per dissenyar o implantar zones de baixes emissions (ZBE) entre el 2022 i el 2025.
Els ajuts provenen del Fons Climàtic, alimentat amb la meitat dels ingressos obtinguts amb l'impost sobre les emissions de CO2 dels vehicles de tracció mecànica i el 20% de la recaptació de l'impost sobre les instal·lacions que incideixen en el medi ambient.
A més de Sabadell, els municipis que rebran finançament per dissenyar i per implantar aquestes zones són: Santa Perpètua de Mogoda, Manlleu, Sitges, Lloret de Mar, Tortosa, Tarragona, Palafrugell i Lleida. Cambrils, Montcada i Amposta el rebran per a actuacions de redacció de projectes de disseny, d'informes tècnics o d'estudis de viabilitat de les ZBE. Mentre que Sant Joan Despí, Reus, Terrassa i Rubí per a la implantació d’aquestes zones, incloent-hi les corresponents a les zones tranquil·les acústiques en aglomeracions.
https://www.diaridesabadell.com/2022/11/14/cameres-zona-baixes-emissions-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Ajuntament de Sabadell suspèn les activitats a l’aire lliure i Rodalies atura el servei per les pluges intenses
-
Sabadell Per què desapareix la fideuada de la Festa Major?
-
Sabadell Com aconseguir un dels 20.000 mocadors de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell El sabadellenc Fèlix Colomer, víctima d'un rocambolesc robatori al seu pis de matinada
-
Sabadell Javier Guerrero presenta el seu llibre 'Sé Abejorro'
-
Sabadell La fira d'artesans del Nadal tornarà a Sabadell: FANSA i Ajuntament arriben a un acord