Ampliació del Centre Cívic de Sant Oleguer: “És una bona notícia per al barri”

- Ampliació del Centre Cívic de Sant Oleguer: “És una bona notícia per al barri”
Publicat el 28 de desembre de 2022 a les 17:30
Adjudicades les obres per a l’ampliació del Centre Cívic de Sant Oleguer. La Junta de Govern Local ha aprovat l’adjudicació de l’ampliació del Centre Cívic, una notícia que ha celebrat el veïnat. “Ens fa molta falta, aquest espai”, apunta Jaume Fonts, des de l’associació de veïns.
Després d’alguns endarreriments en el calendari, s’ampliarà l’equipament que acollirà part de l'Escola Municipal de Música. “Esperem que l’empresa no faci marxa enrere i deixin les obres a mig fer”, demanen els veïns. Les obres s’han adjudicat a l’empresa Ehisa Construcciones y Obras S.A., amb un pressupost de licitació de 3,01 milions d’euros.
En total, a l’equipament de Sol i Padrís es construeixen quatre nous volums amb més de 2.700 metres quedrats. Dos volums, en planta baixa, a cada banda del vestíbul de l’edifici: un per a la reubicació de la consergeria i l’altre per reallotjar els despatxos d’administració i l’oficina. També es construirà un tercer volum, amb serveis de bar del centre cívic, un nexe entre l’edifici existent i l’ampliació.
Notícies recomenades
-
Sabadell Les obres de la gatera, després de l’estiu
-
Sabadell Protesta a Sabadell: la Policia Municipal compleix l'amenaça i farà serveis mínims a l'estiu
-
Sabadell El pla de Sabadell per evitar morts per calor: fonts, protecció pels treballadors i tendals a les escoles
-
Sabadell Suspès el ple municipal de Sabadell perquè no funciona l'aire condicionat
-
Sabadell La protesta contra el Govern de Sabadell es fa gran: se suma tota la plantilla de l'Ajuntament
-
Sabadell FOTOS | Impactant accident de cotxe a la carretera entre Castellar i Sabadell
ARA A PORTADA