ARA A PORTADA
-
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
El PP acusa el cap de la Policia Municipal de comportar-se de forma "arbitrària"

- Les notícies més destacades d'aquest divendres a Sabadell
Publicat el 02 de febrer de 2023 a les 18:04
La candidata del Partit Popular a l'alcaldia de Sabadell, Cuca Santos, ha demanat aquest dijous explicacions a l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, pel "comportament arbitrari" del cap del cos de la Policia Municipal, Joan Antoni Quesada. L'alcaldable popular considera que ha tingut comportaments que demostren que “actua sota criteris polítics i no guiat pels criteris professionals que ha de tenir un càrrec com el que ell exerceix”.
En aquest sentit, Santos ha remarcat que hi ha motius suficients perquè obrin expedient disciplinari contra l'intendent en cap de la Policia Municipal, a qui ha acusat de cometre presumptes infraccions del règim disciplinari amb què es regeixen les actuacions i el desenvolupament del cos.
A més, ha recordat que hi ha una sentència que considera provada l'adjudicació d'un candidat per a la cobertura d'una plaça per a la unitat canina local que no tenia la formació, l'experiència ni els coneixements. Santos ha titllat d'"injustícia” aquesta circumstància, assegurant que "s'ha de considerar prevaricació per part del cap de la policia local”. En última instància, la popular ha demanat el cessament del regidor de seguretat, Jesús Rodríguez.
Notícies recomenades
-
Sabadell VÍDEO | Curiosa imatge: un senglar es passeja de nit en ple Centre de Sabadell
-
Sabadell Consulta el programa de la festa major de la Roureda 2025
-
Sabadell El comerç del centre de Sabadell fa pinya per reforçar l’ús del català
-
Sabadell De la calor... a la pluja intensa a Sabadell?
-
Sabadell Actuació dels bombers a Sabadell per un possible despreniment d'una façana a un carrer del Centre
-
Sabadell Continua la tensió entre la Policia Municipal i l'Ajuntament de Sabadell: "Ens van prohibir entrar al Ple"