
Ensurt aquest matí de divendres, poc abans de les 12 del migdia, a l’Aeroport de Sabadell. L’aeròdrom ha activat l’Alerta Local per un accident d’una aeronau (model Colt 3) que en el moment de l’aterratge ha sortit de la pista i ha xocat contra la tanca de la instal·lació per causes desconegudes.
Afortunadament, els dos ocupants de l’aeronau han sortit pel seu propi peu i no s’han hagut de lamentar ferits. Tampoc s’han requerit mitjans externs, segons ha explicat l’Aeroport en un comunicat.
#IncidenteAéreo. Salida de pista por la RWY 31 en #Sabadell #LELL hace minutos. Es un #Cessna350, matrícula #N1097L. Ha hecho una mala toma, ha derrapado y se ha ido contra la valla. 11-08-23. pic.twitter.com/f876738wJW
— Iván Castro Palacios (@ivancp25) August 11, 2023