ARA A PORTADA
-
Deu carpetes calentes al Vallès: la ronda Nord, l'Ernest Lluch o l'amiant, entre els reptes del 2026 Marc Béjar Permanyer
-
El PSC atribueix a “problemes interns” de Junts la seva sortida del govern de Sabadell: "El pacte ja s'havia complert en un 75%" Marta Ordóñez
-
-
El Col·legi de Metges reconeix amb l'Excel·lència Professional la directora del CAP Concòrdia Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Dues sabadellenques centenàries: "S’ha de ser bona persona, treballar molt i no tenir enveja” Ana López
- Toni Herrero: "Óscar Cano ens ha donat força, energia i motivació"
Publicat el 17 de gener de 2024 a les 16:08
Un home ha mort apunyalat aquest dimecres en una baralla al carrer de Bartrina de Terrassa, en ple carrer. Els fets han tingut lloc al voltant de dos quarts d’una del migdia, segons fonts policials. Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació i s’han desplaçat amb agents de Seguretat Ciutadana i d’investigació al lloc dels fets.
Segons detalla el Diari de Terrassa, La víctima és un noi força jove, d’uns 20 anys. Tal com han detallat alguns testimonis, hauria estat apunyalat per l’esquena quan arribava a casa, a uns metres del lloc on han succeït els fets. Ràpidament, s’han activat diverses patrulles dels Mossos i efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Notícies recomenades
-
Vallès
Preocupació de les famílies per la presència d'amiant a l'escola: "Volem aules lliures de riscos"
-
Vallès
Detenen un lladre amagat en un pis on estava robant
-
Vallès
Montcada treballa per tenir una nova llar d'infants municipal
-
Vallès
Montcada i Reixac tindrà dues noves línies circulars d’autobús que substituiran la 155
-
Vallès
Creix el debat social per l’estat de l’espai públic a Sant Feliu del Racó
-
Vallès
Obres a la línia Barcelona-Vallès d'FGC l'hivern del 2026