ARA A PORTADA
Enxampats robant cable de coure a l'R4, la línia de Rodalies amb més afectada
Els lladres van sostreure tres mànegues de cable, de 70 metres cadascun, que va afectar 52 combois de viatgers
- La Roda de la Pau commemora 21 anys reclamant la fi de les guerres
Publicat el
30 de gener de 2024 a
les 16:40
Els Mossos han detingut dos homes, de 45 i 55 anys, acusats de robar cable de coure a la línia R4, entre Manresa i Terrassa. Els fets van tenir lloc el 17 de gener, cap a les cinc de la tarda, quan els vigilants d'Adif van alertar la policia que hi havia dos homes sostraient cable de coure de la via, concretament a l'alçada de Castellgalí, al Bages.
Quan els Mossos van arribar, després dels vigilants, només van poder detenir un dels lladres. L'altre va poder fugir, però la policia el va detenir uns dies més tard. Segons Adif, en total, els lladres van sostreure tres mànegues de cable, de 70 metres cadascun, que va afectar 52 combois de viatgers. Per culpa d'aquesta incidència, es va haver de tallar la circulació de trens durant una estona.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Vigilància nocturna amb drons i monitoratge de la fauna salvatge per acabar amb la pesta porcina
-
Vallès
Crida al civisme en els jocs d'aigua: un bacteri d’origen fecal obliga a tancar el del parc de Cordelles
-
Vallès
Substitueixen els contenidors d'escombraries a les Arenes després de detectar abocaments impropis
-
Vallès
Comença el període de pagament voluntari del rebut comarcal de tractament de residus
-
Vallès
El blindatge de Sentmenat per frenar l'incivisme als carrers
-
Vallès
José Moreno, una autoritat en la visibilització de la discapacitat