ARA A PORTADA
Enxampats robant cable de coure a l'R4, la línia de Rodalies amb més afectada
Els lladres van sostreure tres mànegues de cable, de 70 metres cadascun, que va afectar 52 combois de viatgers
- La Roda de la Pau commemora 21 anys reclamant la fi de les guerres
Publicat el
30 de gener de 2024 a
les 16:40
Els Mossos han detingut dos homes, de 45 i 55 anys, acusats de robar cable de coure a la línia R4, entre Manresa i Terrassa. Els fets van tenir lloc el 17 de gener, cap a les cinc de la tarda, quan els vigilants d'Adif van alertar la policia que hi havia dos homes sostraient cable de coure de la via, concretament a l'alçada de Castellgalí, al Bages.
Quan els Mossos van arribar, després dels vigilants, només van poder detenir un dels lladres. L'altre va poder fugir, però la policia el va detenir uns dies més tard. Segons Adif, en total, els lladres van sostreure tres mànegues de cable, de 70 metres cadascun, que va afectar 52 combois de viatgers. Per culpa d'aquesta incidència, es va haver de tallar la circulació de trens durant una estona.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès La cronologia de l'amiant: com hem arribat fins aquí?
-
Vallès
Ja hi ha data per a l'esperada inauguració de la nova Piscina Municipal Colobrers
-
Vallès
Palau-solità accelera per tenir tanatori municipal: "Dignificarà el comiat dels nostres éssers estimats"
-
Vallès
Canvis en la xarxa elèctrica de Montcada i Reixac
-
Vallès
Rodalies recupera el servei de l'R8 entre Rubí i Martorell, interromput des del 20 de gener
-
Vallès
Palau-solità i Plegamans fa un pas pel català: "Vas a escoles i parcs i sents molts infants parlant en castellà"