ARA A PORTADA
-
-
El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
Daniel Higiénico i 'Alice & The Wonders' desembarquen al Calissó
En paral·lel, l'espai acollirà per segon any consecutiu la Batalla de Bandes

- Daniel Higiénico i 'Alice & The Wonders' desembarquen al Calissó
Publicat el 17 de març de 2025 a les 16:29
Cal Calissó continua reforçant la seva aposta per acostar la música en directe a Castellar del Vallès. Aquesta setmana promet emocions fortes amb dues visites ben variades que se sumen a l'atapeïda agenda de l'espai. "Són concerts potents i estem molt contents que puguin tocar a casa nostra", explica Dani Coma, promotor cultural i responsable del lloc.
'Alice & The Wonders' desembarcarà el pròxim divendres a les nou de la nit, amb la imponent veu d'Alejandra Rueda omplint l'escenari. El grup, que va tocar fa poques setmanes al programa de TV3 Col·lapse, portarà el soul i les arrels negres a cada racó del local musical. "Normalment, som set músics. Divendres, però, serem quatre, conscients que és un espai més íntim", explica la cantant. El repertori serà l'habitual, amb dues o tres versions, algun tema de l'anterior disc i el gran gruix de cançons de l'últim àlbum, 'I Am'. "Estàvem buscant llocs al voltant de Barcelona, que no fossin necessàriament la capital, i vam descobrir el Calissó, un lloc obert a diversos espectacles que ens va encaixar", exposa l'artista sobre l'esperit amb el qual afronta la cita.
Dissabte, també a les nou de la nit, serà el torn de Daniel Higiénico, popularitzat per un segell particular en què l'humor i el teatre són igualment protagonistes. "Tinc ganes de ser-hi perquè és un lloc que no coneixia i me n'han parlat molt bé. Porto un espectacle molt senzill, Cancionólogos. Entre cançó i cançó m'esplaio, amb la missió que la gent s'ho passi bé. Fa temps que no tinc una banda. He fet coses de teatre i els concerts s'han convertit en un format ple d'humor que funciona molt bé", repassa. "Jo no soc músic, però m'agrada explicar històries. Tinc des d'una jota fins a rock satànic", avisa sobre un contingut polifacètic que portarà a Castellar. "Ho aprofito per fer espectacles entretinguts i divertits, que alhora convidin a la reflexió. Giro per tota Espanya, tocant en sales petites i això em fa feliç. He trobat el meu lloc, més íntim i gaudint de la proximitat del públic", confessa al Diari.
Els dos intèrprets agafen el relleu d'Enrique Santiago, que ja va ser amb la seva guitarra rumbera al Calissó divendres passat.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2025 a Castellar en pdf
-
Castellar del Vallès Francesc Soto, l'home amb més de 1.700 ascensions a la Mola que es mira el món des de les altures
-
Castellar del Vallès Camela, els clàssics de Disney o Lady Gaga i Bradley Cooper pugen a l'escenari en català
-
Castellar del Vallès Mor el cineasta Pere Joan Ventura als 79 anys
-
Castellar del Vallès Suu i Figa Flawas: aixi serà la Festa Major 2025 de Castellar del Vallès
-
Castellar del Vallès Nausicaa Bonnín, Marta Marco, María Pujalte o Fel Faixedas omplen la temporada de tardor a Castellar