ARA A PORTADA
Una desena d'intoxicats lleus en un incendi d'habitatge a Cerdanyola

- Álvaro Vázquez està molt a prop i també apareix el nom de Leo Ramírez (exCornellà)
Publicat el 10 de gener de 2021 a les 13:43
Una desena de persones han resultat intoxicades lleument aquest diumenge a primera hora del matí en l'incendi en un pis de Cerdanyola del Vallès, situat a la plaça Sant Ramon, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
L'avís s'ha produït a tres quarts de vuit del matí i el foc s'ha desenvolupat totalment en un dels habitatges de la primera planta, on ha cremat el menjador mentre que la resta ha quedat afectat pel fum.
Segons el SEM, que ha traslladat quatre unitats fins al lloc, set persones s'han atès in situ i han rebut l'alta i quatre més han estat traslladats en un centre sanitari: un home i una dona al CUAP i dos menors a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Cerdanyola del Vallès Les famílies de l'Escola Bellaterra eleven la protesta per l'eliminació del transport escolar
-
Cerdanyola del Vallès Multes de fins a 3.000 euros per conductes incíviques a Cerdanyola
-
Cerdanyola del Vallès La UAB, primera universitat de l’Estat segons un rànquing internacional
-
Cerdanyola del Vallès El Parc de l'Alba, "una oportunitat històrica" que pren forma a Cerdanyola
-
Cerdanyola del Vallès Cerdanyola incorpora nous aparells a la Unitat de Drons del parc de Bombers
-
Cerdanyola del Vallès VÍDEO | Desarticulen un grup criminal que cometia furts en botigues d'alimentació