ARA A PORTADA
-
Sabadell Un de cada cinc alumnes de Sabadell comença el curs amb beca menjador i 1.800 sol·licituds es queden sense ajut Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Esports Primera derrota de la temporada del CE Sabadell a la Lliga Hypermotion Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova Oficina d'Atenció Ciutadana de la Generalitat a principis del 2027 Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Assessorament gratuït per a la transformació digital de les pimes amb la Cambra de Comerç
Contingut patrocinat
La Cambra de Comerç de Sabadell, nomenada recentment Oficina Acelera Pyme, ofereix ajuda a empreses i autònoms que vulguin avançar cap a la digitalització.
- Adjudicades les obres per millorar l’accessibilitat dels vianants al Taulí
Publicat el
29 de juliol de 2022 a
les 14:05
La Cambra de Comerç de Sabadell ha passat a formar part del programa Acelera Pyme, una iniciativa del Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital que té com a objectiu impulsar la transformació digital de les petites i mitjanes empreses i dels treballadors autònoms i emprenedors.
De fet, l’entitat econòmica ha estat nomenada recentment com a Oficina Acelera Pyme, una distinció que l’acredita per assessorar de forma gratuïta a les pimes, autònoms i emprenedors de la seva demarcació en el seu pas cap a la digitalització. Red.es, que pertany a la Secretaria d’Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial i que s’emmarca en el Pla de Digitalització de Pimes 2021-2025, és l’organisme que s’encarrega de fer funcionar la iniciativa, amb la col·laboració de la Cambra d’Espanya.
La xarxa d’Oficinas Acelera Pyme (OAPs) és el punt de trobada física i virtual per al suport de totes les pimes, autònoms i emprenedors del país. Al seu torn, realitzen labors de sensibilització sobre els avantatges i metodologies innovadores per a optimitzar el funcionament dels seus negocis, mitjançant la incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per tal d’incrementar la seva competitivitat a curt, mitjà i llarg termini.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Contingut patrocinat
Com fer destacar una marca en un esdeveniment corporatiu a Barcelona
-
Contingut patrocinat
Més professionals, més inclusió i centres millor preparats per al nou curs escolar
-
Contingut patrocinat
Setembre, el moment de reparar la pell després de l'estiu, per la Dra. Nélida Grande, cirurgiana plàstica, estètica i reparadora
-
Contingut patrocinat
De la vitrina física a la presència digital: el nou recorregut dels clients
-
Contingut patrocinat
L'idCAT Mòbil, nova porta d'entrada a La Meva Salut
-
Contingut patrocinat
“El cementiri a l’agost: silenci, ombra i memòria”