ARA A PORTADA
-
-
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten" Redacció
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
Els funcionaris de l'Ajuntament escullen els seus representants sindicals
- El temps: cel serè i sense núvols
Publicat el 28 de març de 2019 a les 13:53
Actualitzat el 28 de març de 2019 a les 13:54
Aquest dijous s'estan celebrant les eleccions sindicals a l'Ajuntament. CCOO, UGT, COS i el Sindicat de Policies Locals - Cos de Mossos d'Esquadra (SPL-CME). 1.600 persones, tots els treballadors del consistori, estan cridats a les urnes.
Hi ha dues meses de votació a Can Marcet i una altra a l'Ajuntament. Les votacions han començat a les 9 h i acabaran a les 18 h; cap a les 19 h s'espera saber els resultats.
Després de més de dos anys negociant-lo, les eleccions sindicals arriben amb el conveni col·lectiu signat.
https://www.diaridesabadell.com/2019/02/25/serracant-nou-conveni-ajuntament/
Notícies recomenades
-
Diners
L'emprenedor té una cita a Sabadell: "La ciutat es converteix en un espai obert al coneixement i a la innovació
-
Diners
Neosanix, cofundada per un sabadellenc, l'antídot de la dermatosi nodular i de la grip aviària
-
Diners
Aliança entre Heliswiss Ibérica i Vallfirest
-
Diners
David Fundació i el Centre Metal·lúrgic guardonen cinc alumnes amb el Premi David
-
Diners
Més de 9.000 treballadors del Sabadell participen de la festa per celebrar el final de l'opa del BBVA
-
Diners
Andreu Mas-Colell: "Europa no ha perdut les seves capacitats; és una economia potent"