ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Els funcionaris de l'Ajuntament escullen els seus representants sindicals
- El temps: cel serè i sense núvols
Publicat el
28 de març de 2019 a
les 13:53
Actualitzat el
28 de març de 2019 a les
13:54
Aquest dijous s'estan celebrant les eleccions sindicals a l'Ajuntament. CCOO, UGT, COS i el Sindicat de Policies Locals - Cos de Mossos d'Esquadra (SPL-CME). 1.600 persones, tots els treballadors del consistori, estan cridats a les urnes.
Hi ha dues meses de votació a Can Marcet i una altra a l'Ajuntament. Les votacions han començat a les 9 h i acabaran a les 18 h; cap a les 19 h s'espera saber els resultats.
Després de més de dos anys negociant-lo, les eleccions sindicals arriben amb el conveni col·lectiu signat.
https://www.diaridesabadell.com/2019/02/25/serracant-nou-conveni-ajuntament/
Notícies recomenades
-
Diners
NeoSanix, aliat de la indústria alimentària
-
Diners
Sis de cada deu turismes matriculats ja són híbrids
-
Diners
BlackRock eleva fins al 8,2% la seva participació en el Banc Sabadell
-
Diners
Movento guanya tres concessionaris Mercedes-Benz amb l'adquisició d'Auto Beltrán
-
Diners
Fluidra accelera el seu full de ruta cap a la neutralitat en carboni el 2027
-
Diners
Les empreses de l'aeroport de Sabadell, fartes d'Aena