ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Rhône Capital ven un 4,91% del capital de Fluidra per 300,5 milions d'euros
- Salut alerta que prop d'un 10% de les persones que demanen cita per vacunar-se no s'hi presenten
Publicat el
11 de maig de 2021 a
les 13:28
Rhône Capital, a través del seu fons Piscina Luxembourg Holdings, ha venut un 4,91% del capital social de Fluidra per 300,5 milions d'euros en el marc d'un procés de col.locació accelerada dirigit exclusivament a inversors qualificats.
Piscine Luxembourg Holdings s'ha desprès de 9,6 milions de títols de la companyia sabadellenca aprofitant el seu bon comportament a l'IBEX 35, amb un preu de venda de 31, 3 euros per acció.
Fluidra ha recomprat 1,8 milions d'aquests títols al mateix preu, per a destinar-los al programa d'incentius a llarg plaç de directius. Aquest matí, les accions de Fluidra queien prop d'un 5% en Borsa, després d'haver pujat un 50% en el que portem d'any.
Piscine Luxembourg Holdings, primer accionista de Fluidra, manté un 16,58% del seu capital, equivalent a 32,42 milions d'accions de la firma sabadellenca.
Notícies recomenades
-
Diners
NeoSanix, aliat de la indústria alimentària
-
Diners
Sis de cada deu turismes matriculats ja són híbrids
-
Diners
BlackRock eleva fins al 8,2% la seva participació en el Banc Sabadell
-
Diners
Movento guanya tres concessionaris Mercedes-Benz amb l'adquisició d'Auto Beltrán
-
Diners
Fluidra accelera el seu full de ruta cap a la neutralitat en carboni el 2027
-
Diners
Les empreses de l'aeroport de Sabadell, fartes d'Aena