CaixaBank va guanyar 2.457 milions d'euros fins al setembre, un 48,8% menys comparat amb el mateix període de l'any passat. El descens és atribuïble al fet que fins al setembre del 2021 el benefici va ser extraordinàriament alt, fins als 4.801 milions d'euros, per l'aportació positiva a efectes comptables de 4.300 milions del fons negatiu de comerç i altres resultats extraordinaris associats de la fusió amb Bankia. Pel que fa el resultat sense incloure els efectes extraordinaris derivats de la fusió, el resultat comptable va pujar un 21,5% i un 17,7% més tenint en compte com a base perímetres homogenis.
ARA A PORTADA
CaixaBank obté 2.457 milions d'euros de beneficis fins al setembre (-48%)
El resultat comptable va augmentar un 21,5% sense incloure els efectes extraordinaris de la integració

- Tres accidents de trànsit en menys de quatre hores a Sabadell
Publicat el 28 d’octubre de 2022 a les 13:41
En els nou primers mesos de l'any, els ingressos van arribar als 8.647 milions d'euros, un 2,7% més respecte el mateix període de l'any anterior si es compara amb la suma proforma de Bankia i CaixaBank sense tenir en compte els extraordinaris de la fusió. La caiguda del marge d'interessos (-0,4%) i dels ingressos de participades (-34,7%) es compensen per l'evolució positiva de la resta d'ingressos, en un 6,9%, per l'elevada activitat comercial.
El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha destacat que l'entitat ha demostrat la seva "fortalesa comercial" en un any "marcat per l'execució de la integració". En aquest sentit, ha remarcat l'evolució del negoci i que "en recursos de clients i malgrat la volatilitat dels mercat" s'ha aconseguit atreure 1.000 milions d'euros en subscripcions netes d'actius sota gestió, assegurances d'estalvi i dipòsits.
De cara al futur, el conseller delegat ha explicat que l'entitat afronta els propers trimestres amb "una elevada fortalesa financera" davant el context actual d'incertesa econòmica.
Notícies recomenades
-
Diners El BBVA nega acords amb l'inversor David Martínez: "El rumor és absolutament infundat"
-
Diners L’atur a Sabadell cau en 238 persones al setembre
-
Diners Nova campanya d'El Corte Inglés per recaptar fons per la investigació del càncer de mama
-
Diners Els accionistes minoritaris del Sabadell apunten "possibles acords ocults" entre l'inversor David Martínez i el BBVA
-
Diners La Cambra de Comerç presenta vuit accions per millorar i ampliar l'Aeroport de Sabadell
-
Diners ACCIÓ: 375.000 projectes empresarials i més de 250.000 llocs de treball en els seus 40 anys d'història