ARA A PORTADA
Foment, sobre l’OPA al Banc Sabadell: “Els grans perdedors seran les pimes”
La patronal avisa que les petites i mitjanes empreses quedaran “orfes”
- Foment, sobre l’OPA al Banc Sabadell: “Els grans perdedors seran les pimes”
Publicat el 09 de maig de 2024 a les 09:42
Actualitzat el 09 de maig de 2024 a les 11:06
Foment del Treball Nacional no ha trigat en emetre un comunicat per oposar-se a l’anunci d’una OPA hostil del BBVA al Banc Sabadell. “Els grans perdedors seran les pimes catalanes i, per tant, també les empreses espanyoles”, ha expressat la patronal.
Foment argumenta que la desaparició del Banc Sabadell implicaria que “moltes pimes quedaran orfes de finançament” i la patronal apunta que la concentració bancària tindria efectes negatius sobre el mercat i els clients en clau espanyola.
Consideren que el procés s’hauria de fer a escala europea: “Per a Foment del Treball el creixement de concentracions financeres s’hauria de fer a Europa i no a Espanya”.
https://www.diaridesabadell.com/2024/05/09/candidats-generalitat-opa-banc-sabadell/
Notícies recomenades
-
Diners
El Banc Sabadell reparteix 370 milions d'euros entre els seus accionistes
-
Diners
Fluidra culmina l'adquisició del 27% del fabricant Aiper
-
Diners
Has sol·licitat el ‘Kit’ Digital? La Cambra t’ajuda a implementar-lo
-
Diners
Jose Racionero (AEPCRO): "Can Roqueta és un bon polígon, però calen actuacions de manteniment i millora"
-
Diners
Banc Sabadell i Zurich reforcen la seva aliança estratègica
-
Diners
Sonepar adquireix la companyia sabadellenca Grup Carol