ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Accionistes minoritaris del Banc Sabadell fan una crida a "resistir i no vendre" al BBVA
Argumenten que el Sabadell està en un dels millors moments de la seva història i no passa per "cap problema"

- Accionistes minoritaris del Banc Sabadell fan una crida a "resistir i no vendre" al BBVA
Publicat el 12 de maig de 2024 a les 19:44
Actualitzat el 12 de maig de 2024 a les 22:57
Els accionistes minoritaris del col·lectiu NEM Sabadell fan una crida a "resistir i no vendre" en el marc de l'opa hostil de BBVA. En un comunicat, manifesten que coincideixen amb les raons manifestades pel president del Banc Sabadell, Josep Oliu, i el president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, que rebutgen l'absorció.
Argumenten que el Sabadell està en un dels millors moments de la seva història i no passa per "cap problema"; que fonts financeres creuen que té un "potencial molt gran" i que pot seguir en solitari; que es reduiria la competència en el sector i que suposaria una retallada de la plantilla, entre altres.
En el comunicat, NEM defensa que s'ha de preservar l'Obra Social de l'antiga CAM, actualment Fundació Mediterrani. Proposa que el volum dels dipòsits valencians es fixin a la comunitat Valenciana i a la comunitat Murciana i no en inversions de fora a aquests territoris.
Per totes aquestes raons, el col·lectiu d'accionistes fa una crida als accionistes valencians i murcians a mantenir el Banc Sabadell "independent" i que no sigui "absorbit" pel BBVA.
https://www.diaridesabadell.com/2024/05/09/candidats-generalitat-opa-banc-sabadell/
Notícies recomenades
-
Diners L’enginyeria sabadellenca IDP desenvoluparà el projecte d’una planta de tractament de residus a Murcia
-
Diners El BBVA insisteix: portarà les condicions que el Govern va dictar en l'OPA als tribunals
-
Diners El BBVA decideix mantenir l'opa al Banc Sabadell tot i la venda del TSB
-
Diners El BBVA admet que "no pot garantir" tots els beneficis esperats de l'opa i ja revisa "les sinèrgies" previstes
-
Diners La veu dels accionistes del Banc Sabadell: “Ara és el banc més creïble d’Espanya"
-
Diners El Banc Sabadell complica l'opa del BBVA amb la venda del TSB