ARA A PORTADA
Oliu compra mig milió d'accions del Banc Sabadell en plena opa hostil del BBVA
El president de l'entitat catalana ha desemborsat 1.025.000 euros en l'operació
- Oliu compra mig milió d'accions del Banc Sabadell en plena opa hostil del BBVA
Publicat el
26 de juliol de 2024 a
les 20:51
Actualitzat el
27 de juliol de 2024 a les
11:39
El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, ha comprat 500.000 accions del banc que presideix, en plena opa hostil del BBVA per adquirir l'entitat financera catalana.
Segons la nota de l'operació difosa per la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), la transacció es va fer el 24 de juliol i els títols es van adquirir a un preu de 2,05 euros per acció. Oliu va desemborsar, així, 1.025.000 euros.
Just el dia abans, el conseller delegat del Banc Sabadell, César González-Bueno, defensava que l'entitat "encara no ha tocat sostre" i segueix "infravalorada". Ho va dir en la roda de premsa de presentació de resultats, amb un rècord de 791 milions.
https://www.diaridesabadell.com/2024/07/23/banc-sabadell-primer-semestre-2024/
Notícies recomenades
-
Diners
Joaquim Pareras (Ipsom): “Les subvencions permeten augmentar la competitivitat i la diferenciació de les indústries”
-
Diners
Net-Pharma obrirà un nou 'hub' a Sant Quirze del Vallès
-
Diners
Eurecat, guardonat amb el Premi Nacional a la Transferència del Coneixemet i la Innovació
-
Diners
Grupo Llavina adquireix Ippon Motor Vallès i Lexus Sabadell
-
Diners
Més ofertes de feina i empreses assistents que mai a la SBD Fira PRO
-
Diners
Better Care repetirà presència al 4YFN