ARA A PORTADA
-
-
-
VÍDEO | Les afectacions de les fortes pluges a Sabadell: talls de vies, equipaments tancats i afectacions al transport públic Marta Ordóñez | Marc Béjar Permanyer | Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Quan la vida et porta a ser cuidadora a casa: "No vull que pensi que és una càrrega per a mi. No ho és" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Pol Moreno marxa a Suècia per fitxar pel GIF Sunsdwall
- Pol Moreno marxa a Suècia per fitxar pel GIF Sunsdwall
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 12 de juliol de 2018 a les 12:06
Actualitzat el 13 de juliol de 2018 a les 20:09
Adéu de Pol Moreno. El Centre d'Esports encara no ho ha fet oficial, però el central ha confirmat a Diari de Sabadell la seva marxa al GIF Sundswall suec. De fet, viatja aquest divendres cap a Suècia per incorporar-se a la disciplina de l'equip nórdic on coincidirà amb els seus excompanys Juanjo Ciércoles i David Batanero. El GIF Sudwall i el Centre d'Esports han arribat a un acord pel traspàs. No ha transcendit la quantitat, però segons va explicar el director general del club, Bruno Batlle, "servirà per contractar un central d'alt nivell".
Fa un mes el Pol Moreno no ho tenia molt clar. Fins i tot va dir que no era una qüestió econòmica. "No ha canviat res, jo segueixo pensant que no és un tema de diners. Poso per davant altres coses i m'ha costat molt prendre la decisió. Les meves sensacions esportives en el Sabadell últimament no eren del tot bones i no tenia clar el meu rol la pròxima temporada. De totes maneres vull deixar clar que li dec tot al Centre d'Esports i no tanco les portes a tornar. Sempre serà el meu club".
El central no amaga una mica d'angúnia perquè "no sóc gaire amant de viatjar i les aventures, em considero un futbolista de barri. Però també sóc jove i m'ho agafo com una bona oportunitat de conèixer un altre futbol. L'equip suec va insistir molt i això també ho he valorat. L'avantatge és que conec a Juanjo i David i això facilitarà la meva adaptació". Marxa en un vol aquest divendres i haurà d'incorporar-se a la dinàmica de grup amb rapidesa perquè allà la lliga es troba en plena efervescència. Per qüestions de meteorologia, la temporada para els mesos d'hivern.
Nou sub-23
D'altra banda, el Centre d'Esports ha fet oficial la incorporació de David Acedo, jugador procedent del Vilafranca de Tercera Divisió que ocuparà plaça sub-23. Es tracta d'un extrem ràpid i desequilibrant format al Gavà i la Damm. Va coincidir amb Pol Gómez i Joan Castanyer, ara també companys en el Sabadell.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell, a mantenir la dinàmica amb l'efectivitat com a assignatura pendent
-
Esports
El pavelló de l’Oest es consolida en el primer any d’activitat esportiva
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856 aconsegueix la permanència a la màxima categoria del tennis estatal
-
Esports
El femení del CNS vòlei torna a guanyar i ja és líder de Primera Nacional
-
Esports
El juvenil del CE Sabadell es retroba amb el triomf a l'Olímpia
-
Esports
Victòria de prestigi del filial del CE Sabadell a domicili