ARA A PORTADA
Valentín: "No penso que sigui una final"
- El sol tornarà a predominar aquest dijous
Publicat el
03 d’octubre de 2018 a
les 14:36
Actualitzat el
04 d’octubre de 2018 a les
19:09
El defensa arlequinat, Valentín Merchán ha estat el jugador que ha sortit en roda de premsa a la prèvia del partit davant l'RCD Espanyol B d'aquest diumenge (17 hores) a la Nova Creu Alta.
Sobre la situació de l'equip, Valentín ha comentat que "avui hem tornat als entrenaments amb confiança després d'oblidar el que va passar davant el Vila-real". En la mateixa línia ha afirmat que tot l'equip "es troba amb moltes ganes de brindar la primera victòria a la nostra afició perquè ens dona el seu suport a casa i a fora i són ells qui es mereixen el millor per al CE Sabadell".
Respecte al problema defensiu que travessa l'equip -màxim golejat amb 12 gols- Valentín creu que no només rau en la defensa sinó en els onze homes: "tots hem de defensar, estar pendents de la pilota i dels espais. Al final és una cosa d'equip". Conscient de la situació personal després de l'infortuni a Vila-Real, el defensa arlequinat vol passar pàgina: "Va ser una relliscada que, malhauradament va acabar en gol, una jugada que em va deixar en una situació d'impotència tot i penso que vaig estar bé al llarg del partit. Al final jo m'aixeco cada dia volent ser millor defensa i demostrar-me a mi mateix que faig les coses bé".
Sobre la visita del filial blanc-i-blau, que arriba en un moment complicat per al tècnic, Toni Seligrat, l'experimentat defensa no vol sentir a parlar de final: "no penso que sigui una final pel míster. jornada 7 una final pel míster? Ningú vol perdre, si perdem i el míster marxa, vol dir que jo també vaig malament i ni jo ni els meus companys pensem en això, ans al contrari: volem guanyar i que els resultats es quedin a Sabadell i el míster continuï". Les claus per guanyar segons Valentín són clares: "solidesa defensiva i esperar que la pilota entri".
Notícies recomenades
-
Esports
Va perdre l’oïda amb dos anys i ara és internacional d’escacs: “Sense recursos no es pot competir”
-
Esports
Torna la Champions per a l'Astralpool CN Sabadell amb un derbi vallesà
-
Esports
Karate i kyokushin internacional de nivell, a Sabadell
-
Esports
El jove sabadellenc que ja és campió d'Europa de jujitsu: "Fa només un any que competeixo"
-
Esports
La castellarenca Gina Torres, campiona estatal sub-20 de marxa
-
Esports
El CE Sabadell guanya el Nàstic en els penals i es classifica per a la final de la Copa Catalunya