ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
El Sabadell B necessita reaccionar a Segona Catalana

- Els FGC s'aturen a Gràcia i no arriben fins a Plaça Catalunya

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 30 de novembre de 2018 a les 19:35
La jornada de futbol territorial ofereix pocs partits a Sabadell aquest cap de setmana. En Primera Catalana, el Sabadell Nord buscarà avui, 16 h) una nova sorpresa en un dels camps importants de la categoria, la UE Vic Els de Quico Díaz volen ampliar el seu marge de punts sobre la zona de descens i viure amb comoditat la segona volta. A Segona Catalana, el Sabadell B necessita reaccionar després de tres jornades sense guanyar davant rivals teòricament assequibles. Diumenge (12 h) rep a Olímpia al Vic Riuprimer, instal·lat en la zona mitjana de la taula. Oportunitat, doncs, pels de Pablo Becerril de tornar al camí de la victòria i mantenir opcions de lluitar per objectius més ambiciosos. En canvi, la UE Sabadellenca juga avui (19 h) al camp de Les Franqueses amb urgències per sortir de la zona de descens.
Can Rull, a casa
A la Tercera Catalana, només el Can Rull R.T. juga a casa. Ho fa diumenge (12.15 h) contra el Júnior amb el clar objectiu de sumar els tres punts i mantenir el lideratge davant la forta competència d'altres equips. Un d'ells, el Tibidabo T.R., es desplaça al terreny del Sant Cugat B mentre el Llano té una difícil sortida al Prat. El Badia posarà a prova la gran dinàmica de la UD Marina-Can Gambús i la Escola F. Planadeu intentarà sorprendre el Mirasol-Baco.
Juvenils i femení
El Mercantil vol mantenir el fortí d'Arraona-Merinals -on no perd des del 22 de setembre- contra el Cornellà B en horari matinal de diumenge (12 h). No es poden refiar els nois de Carlos López perquè els del Llobregat vénen necessitats de punts per sortir de la zona baixa de Lliga Nacional. Per la seva banda, el Sabadell vol consolidar el lideratge a Preferent al camp de l'Andorra aquest dissabte (16 h).
En la Preferent femenina, el Sabadell visita al Femení Manu Lanzarote (diumenge, 14.30 h) amb la idea de passar pàgina i oblidar les dues últimes ensopegades. Les noies de Cudi i Raúl volen demostrar que poden aspirar a objectius més importants que la permanència.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell empata davant de l'Atlètic Balears en el quart test de pretemporada
-
Esports Sergi Cabanas torna al KEIO CN Sabadell