ARA A PORTADA
Èxit del Club de Tir Sabadell a l'Estatal d'armes històriques

- El temps: Cel ennuvolat i baixada de temperatures

- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 05 de juny de 2019 a les 18:06
Actualitzat el 07 de juny de 2019 a les 18:05
La participació del Club de Tir Sabadell en el Campionat d'Espanya d'Armes històriques, celebrat a les instal·lacions de Las Gabias a Granada, va significar un rotund èxit. Els tres representants locals, Salvador Espriu, Francesc Martínez i Xavi Fau, van formar un gran equip aconseguint uns resultats espectaculars en representació de la Federació Catalana i l'entitat sabadellenca que presideix Ricard Martínez.
En les modalitats de Kossuth i Núñez de Castro-4 van aconseguir l'or per Catalunya, a més de la plata en Enfield i el bronze en Pforzheim. Martínez encara va afegir un altre or en Forsyth competint amb dos companys d'un altre club. El Club de Tir Sabadell va pujar al podi per recollir la medalla d'or en les modalitats de Pforzheim i Núñez de Castro-4 i la de plata en Enfield.
En l'aspecte individual, Francesc Martínez es va convertir en el gran protagonista. Es va penjar el bronze en Núñez de Castro-4 i també va recollir el trofeu com el millor tirador d'arma llarga en la competició de la Copa President.
Notícies recomenades
-
Esports Aleix Gómez i Dani Fernández, campions del món de clubs amb el Barça
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys
-
Esports Empat del CE Mercantil en el primer partit al Joan Murtró
-
Esports El CNS Tennis Taula s'estrena amb un triomf davant del Sant Cugat a Can Llong