ARA A PORTADA
L'Astralpool guanya el primer 'match ball' davant el SIS Roma (13-9)

- L'atur baixa en 85 persones a Sabadell el mes de novembre
Publicat el 30 de novembre de 2019 a les 15:10
Actualitzat el 30 de novembre de 2019 a les 22:04
Més vives que mai. L'Astralpool Club Natació Sabadell ha superat el SIS Roma (13 -9) i aquest diumenge, 1 de desembre, (12.30h) es jugarà el passi als quarts de final en un duel a vida o mort davant l'UVSE Budapest.
Les nedadores, per fi, han ofert una versió molt més reconeixible després d'una setmana força decebedora. Des del xiulet inicial, l'equip ha sortit amb la intensitat necessària en un duel d'aquestes característiques i ràpidament s'ha vist reflectit en el marcador. La canadenca Gurpreet Sohi i Maica Garcia han agafat la responsabilitat en atac per situar el 2 a 0 abans de l'equador del primer període. La defensa tornava a ser important i Laura Ester, decisiva sota pals en aturar una pena màxima a Domitilla Picozzi. Només Silvia Avegno podia superar a la portera nedadora per deixar el 2 a 1 al final del primer quart. Per primera vegada després d'Orizzonte i Utrecht, l'Astralpool aconseguia manar en el marcador. Un indicatiu que avui les coses anirien d'una altra manera. En el segon quart, les sensacions s'han confirmat i les jugadores de David Palma han aconseguit eixamplar la diferència (4-2) amb la firma de les canadenques Monika Eggens i Gurpreet Sohi, novament, màxima golejadora de les sabadellenques amb cinc dianes. L'encert ofensiu ha vingut acompanyat d'una nova mostra de poder defensiu; la defensa en inferioritat numèrica ha funcionat i a partir d'aquí l'equip ha crescut amb un bon paper d'Ekaterina Tankeeva, entre altres jugadores.
A la represa del descans llarg, les sabadellenques han anat a més en l'apartat ofensiu. Jugadores com Marina Cordobés i Ruth Ariño, han deixat anar el seu braç per apuntar-se a la festa i recuperar una confiança que de cara al partit de demà serà clau per aconseguir el passi als quarts de final. Laura Ester, amb una parada sobre la botzina a Silvia Avegno ha mantingut el (+2) abans d'arribar al darrer i definitiu període (9-7). En els últims vuit minuts, l'Astralpool Club Natació ha aconseguit eixamplar la renda fins al definitiu (12-8). Demà, serà una altra història, però l'Astralpool hi arriba més viu que mai després del bon partit d'avui.
Notícies recomenades
-
Esports Rubén Martínez: "Cada mes volem ser millors que l'anterior"
-
Esports Pol Filella, entre les vuit millors parelles d’Europa a tennis platja
-
Esports Mor Miquel Pessarrodona, històric nedador del Club Natació Sabadell, als 74 anys
-
Esports Empat del CE Mercantil en el primer partit al Joan Murtró
-
Esports El CNS Tennis Taula s'estrena amb un triomf davant del Sant Cugat a Can Llong
-
Esports El CNS vòlei masculí, segon a la Lliga Catalana