ARA A PORTADA
Antonio Hidalgo: "Quan et poses per davant, has de competir molt millor"
- El millor xuixo del món el fa una fleca del Vallès
Publicat el 01 de març de 2020 a les 20:55
Actualitzat el 02 de març de 2020 a les 16:24
Les reaccions del tècnic Antonio Hidalgo després de l'empat davant el Llagostera (1-1)
Impotència, nombroses ocasions i empat final: "Hem creat molt i el rival et genera molt poc o gens i amb una t'empaten el partit. Els primers 20 minuts no han estat els millors però de mica en mica hem pogut anar traient pilotes per fora i hem començat a crear perill amb el Pascu i l'Aarón. Hem tingut diverses ocasions amb la de l'Edgar -penal-, Boniquet i Lanza. A la segona meitat també n'hem tingut diverses i quan aconsegueixes, per fi, posar-te per davant has de saber competir millor. Abans els equips contraris no et feien gol i ara amb una ocasió et penalitzen molt. Tot i la jugada del penal, l'equip ha continuat jugant però avui no volia entrar".
S'acosta el tram decisiu i tothom s'hi juga molt: "Al principi de la temporada, els equips juguen amb més alegria, intenten fer el seu partit i ara no. Venen aquí i tots al darrere. No vull desmerèixer el seu joc. El Llagostera ha fet un gran treball i els jugadors han cregut amb la idea de l'Oriol. Cal felicitar-los".
Els rivals directes també es deixen punts: "El nivell d'aquest grup és molt igualat. Tot i l'1 a 5 que hem vist (Espanyol B - Olot) no són situacions normals. Tot es decideix per petits detalls i ara ja hem de pensar amb la pròxima setmana".
Néstor, substituït abans de la mitja hora de joc: "Em va dir que tenia molèsties però dissabte que ja estava bé. Ha sortit el Boris i ha fet un gol".
El retorn d'Adri Cuevas: "L'Adri ens dona moltes cames i tècnica individual. Té aquest cor que a vegades ens falta i estic segur que ens vindrà molt bé les pròximes setmanes"
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Soteras es defensa després que 441 clubs reclamin eleccions anticipades: "Les urgències obeeixen a interessos personals"
-
Esports
Victòria patida del CE Sabadell contra el Ripollet
-
Esports
L'Atlètic Barceloneta imposa la lògica a la segona meitat i guanya el KEIO CN Sabadell
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856, brillant subcampió del Campionat de Catalunya en categoria +55
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya