ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Diumenge agradable i assolellat a Sabadell
Publicat el
12 de setembre de 2020 a
les 14:59
Actualitzat el
12 de setembre de 2020 a les
15:08
El Centre d'Esports ha posat punt final a la pretemporada amb una victòria davant l'Andorra per 3 a 1, en l'amistós disputat al CAR de Sant Cugat a porta tancada. Gorka Guruzeta, amb dues dianes, ha estat la nota més destacada d'un partit en què Adri Cuevas, poc abans de la mitja hora de joc, ha hagut de demanar el canvi en notar unes molèsties després d'un xoc amb diversos rivals.
A diferència del que va succeir en el primer amistós entre sabadellencs i andorrans, el tècnic Antonio Hidalgo ja ha pogut comptar amb pràcticament la totalitat de la plantilla, amb un onze, que tret d'algun retoc, podria ser el de dissabte vinent a Vallecas.
A la primera meitat, ha mancat fluïdesa a partir de la zona de tres quarts i el Centre d'Esports no ha pogut gaudir d'arribades amb perill. Cal destacar el paper del jove Astals i Victor Garcia, els dos jugadors més incisius en l'atac arlequinat. Garcia, a la mitja hora de joc, ha estat el més llest de la classe per aprofitar una badada de la defensa andorrana per superar Bañuz i obrir el marcador –el primer amb la samarreta arlequinada– (1-0). El gol arlequinat no ha canviat el guió del partit, però una de poques arribades andorranes, quan ja s'havia complert el temps reglamentari, ha servit per fer l'empat a 1, obra d'Iker Goujon.
A la represa, el partit ha seguit amb la tònica del primer temps. Dos equips ben plantats sobre la gespa del CAR sense donar gaires facilitats. El Centre d'Esports, un pèl imprecís, en alguns trams del partit, no ha inquietat la porteria de Ratti fins ben entrat el darrer quart d'hora. Amb l'entrada de Gorka Guruzeta, Heber, Juan Hernández i Pierre Cornud, l'equip ha generat més perill. I s'ha traduït en el marcador. Dues accions pràcticament consecutives de l'espigat davanter han servit per fer el definitiu 3 a 1.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent