ARA A PORTADA
El Sabadell estaria fora del descens segons el límit salarial de la LPF
- Cinc accidents entre cotxes i motocicletes en un dia, un dels quals amb desenllaç mortal
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
17 de novembre de 2020 a
les 14:11
Actualitzat el
17 de novembre de 2020 a les
14:30
La dissetena. Aquesta seria la posició del Centre d'Esports segons el rànquing del límit salarial que ha fet pública avui la Lliga de Futbol Professional. Per tant, el club arlequinat, amb un límit de 4,868 milions, està per davant de cinc clubs: Logronyès (4,5), Mirandés (4,5), Ponferradina (4,4), Girona (4,2) i Màlaga (3,6). Curiosament cap d'aquests es troben ara mateix en la zona de descens que ocupen Alcorcón (5,2), Sabadell (4,8), Albacete (7,1) i Saragossa (8,8).
En canvi, a la zona alta sí que impera la lògica. L'Espanyol, amb un límit salarial astronòmic de 45 milions, ocupa el primer lloc, seguit del Mallorca (19) i Leganés (26,7). La sorpresa és l'Sporting de Gijón, que s'ha colat amb només 5,7 milions. Almeria (27,5), Rayo Vallecano (16,4) i Tenerife (10,8) també superen la mitjana de la categoria amb més de 10 milions. Entre la resta, les xifres oscil·len entre els 4 i 7 milions d'euros.
La LFP considera que aquestes quantitats és el cost màxim que cada club pot consumir durant la temporada 20/21 després del mercat d'hivern que començarà ben aviat. Inclou la despesa de jugadors, primer i segon entrenador, preparador físic i equips filials. Pot canviar durant l'exercici en funció de possibles operacions com traspassos, baixes o nous patrocinis, però en el cas del Centre d'Esports és gairebé inamovible. D'altra banda, ara mateix està gairebé descartada l'opció d'ingressos per taquillatge, ja que es juga a porta tancada, una situació que no sembla que pugui canviar a curt termini.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
400 quilòmetres en bicicleta per veure un partit del CE Sabadell
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell s'acomiada de la lluita per la lliga amb una nova derrota contra l'Assolim Mataró
-
Esports
El Tennis Sabadell, campió i subcampió d'Espanya d'esquaix per equips
-
Esports
El CE Sabadell afronta l'última jornada amb el segon lloc en joc i contra un rival que es juga la temporada
-
Esports
Marc Cabestany no continuarà al capdavant del filial del CE Sabadell
-
Esports
Primer assalt pel títol: el CN Sabadell vol donar la sorpresa a la Sant Sebastià