ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Aficionats de l'OAR Gràcia celebren a Budapest el passi d'Espanya a la final
Han donat suport als jugadors sabadellencs Aleix Gómez i Ian Tarrafeta que lluitaran pel títol europeu diumenge

- Sabadell subvenciona la formació de 60 joves en restauració i community manager

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 28 de gener de 2022 a les 20:03
Actualitzat el 29 de gener de 2022 a les 13:55
Un grup de set seguidors de l'OAR Gràcia han estat testimonis directes de la brillant classificació de la selecció espanyola d'handbol per a la final de l'Europeu. El combinat estatal ha superat per 29-25 a la selecció de Dinamarca en una de les semifinals disputada a Budapest i el diumenge es jugarà per la medalla d'or.
Els exjugadors de l'OAR, Lluís Brunet, Jordi Roset, Arnau Izard i Vicenç Ruaix juntament amb Rosa Bella, Fani Badia i Rosa Triola han posat el color verd-i-blanc a les graderies del pavelló hongarès i han donat suport als dos jugadors sabadellencs que estaven sobre la pista, Aleix Gómez i Ian Tarrafeta, formats a la pedrera de l'OAR.
L'extrem del FC Barcelona va jugar-hi fins a categoria infantil mentre l'Ian va disputar partits també en categoria infantil essent encara aleví, just abans de ser captat pel BM Granollers. Actualment, és jugador del Pays d'Aix UCHB francès i ha viscut la seva primera experiència internacional en aquest Europeu, amb destacades actuacions, només truncades per la Covid. Per sort, ha pogut superar la malaltia i tornar a la pista.
Aleix Gómez ha tingut un protagonisme decisiu a la semifinal i, de fet, ha estat escollit el millor jugador del partit després d'anotar 11 gols i completar una actuació gairebé impecable. També Ian Tarrafeta ha estat una peça important en l'esquema de Jordi Ribera, aportant força i contundència en moments claus del partit. Espanya, actual campiona d'Europa, ha deixat fora a la bicampiona del món i ara lluitarà per revalidar el títol amb segell sabadellenc.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Sabadell acull el Campionat d'Espanya d'Escacs de Segona Divisió
-
Esports El CE Sabadell empata en la seva visita al Barça Atlètic
-
Esports Yolanda Clemot, campiona del món +50 amb la selecció espanyola de tennis
-
Esports LALIGA+ retransmetrà tots els partits del CE Sabadell a Primera Federació
-
Esports El CE Sabadell empata davant de l'Atlètic Balears en el quart test de pretemporada
-
Esports Sergi Cabanas torna al KEIO CN Sabadell